Μέσω Facebook, η γνωστή ηθοποιός «φωτογραφίζει» πρόσωπα και γεγονότα από τον χώρο του ελληνικού θεάματος – Το ομαδικό σεξ πρωταγωνιστών, οι «ξεβράκωτοι» που κυνηγάνε άντρες και οι πληρωμένες «σύζυγοι» λαϊκών ειδώλων
Με μια ανάρτηση – πραγματική «βόμβα» στο Facebook, η Σοφία Μουτίδου «φωτογραφίζει» πρόσωπα και γεγονότα από τα «σκοτεινά» παρασκήνια στον χώρο του θεάματος, αναφερόμενη σε βραδιές ομαδικού σεξ με γνωστές πρωταγωνίστριες και πρωταγωνιστές του ελληνικού θεάτρου, σε σεξουαλικούς εκβιασμούς και χρήση ναρκωτικών, ακόμη και σε πληρωμένες γυναίκες που παριστάνουν τις συζύγους για να καλύψουν την κρυφή σεξουαλική ταυτότητα γνωστών λαϊκών ειδώλων.
H ίδια γράφει στη δημοσίευσή της: «Φταίω εγώ τώρα, να βγω και να πω τα ονόματα όόόολων των σιχαμάτων, ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, καθώς κανείς και καμία δε θα πάρει το μέρος μου και να πάω ήσυχα ήσυχα στη φυλακή;
Και έτσι θα’ μαι εγώ στη φυλακή, γιατί δε θα αποδεικνύεται κάτι από αυτά που λέω, αλλά όλοι θα ‘χετε μάθει τα πάντα. Και θα είναι αληθινά. Και θα το ξέρετε. Γιατί τόση φαντασία ούτε ο καλύτερος παραμυθάς δεν έχει.
Δε θα ’ταν πολύ ωφέλιμο για τον προβληματισμό και την εξέλιξη να ακούσετε ότι
1) Βασικά στελέχη της Τέχνης και ειδικότερα του θεάτρου συμμετείχαν σε ομαδικό σεξ, με γνωστές πια πρωταγωνίστριες και πρωταγωνιστές , αγαπημένους από το ευρύ κοινό, διασφαλίζοντάς τους ρόλους και θέσεις, ενώ τα υπόλοιπα παιδάκια κάναμε αγχωμένα οντισιόν, διεκδικώντας μια θέση στο θίασο ή στη Σχολή.Την ώρα που συνυποψήφιές μας, έριχναν το μωρό που είχαν στην κοιλιά τους, από το βασικό στέλεχος της επιτροπής. Και εμείς κομμένοι τελικά, λόγω της αθωότητάς μας αλλά και του υψηλού αισθήματος προσωπικής ευθύνης να λέμε «δεν τα κατάφερα, δεν ήμουν καλή» και ό,τι αυτό συμπαρασύρει στην ψυχοσύνθεση του ατόμου. Και να μαθαίνουμε χρόνια μετά, ότι η μια που πέρασε ήταν παρολίγο μάνα του παιδιού του Άρχοντα και οι άλλες δυο, απίκο σε κάθε παράγγελμα για ομαδικό σεξ;
2) Ότι πολύ γνωστά λαϊκά ΕΙΔΩΛΑ, εκβίαζαν για σεξ, κυνηγώντας ξεβράκωτοι με ρόμπες,άντρες, που όταν δεν τους κάθονταν, τους έριχναν στον Καιάδα της αφάνειας; Προάγοντας κάποιον που έκατσε στις επιθυμίες αλλά και στο όργανο τους;
3) Ότι πασίγνωστη πρωταγωνίστρια φρόντισε να χειρουργηθεί άλλη πρωταγωνίστρια εν μέσω θεατρικής σεζόν με σκοπό να τη βγάλει από την παράσταση αλλά ανάρρωσε η άλλη έγκαιρα και της χάλασε το σχέδιο; Και όλα αυτά με τη γνώση και την παρότρυνση του σκηνοθέτη;
4) Ότι υπάρχουν πρόβες που διεξάγονται με βία, σωματική, λεκτική, ξεφτίλες, βρισίδια, απειλές, εκβιασμούς, εκφοβισμούς, αδικαιολόγητες οργές και σπασίματα αντικειμένων; Από την πολύ την αντρίλα; Και την αλλοιωμένη στα άρρωστα μυαλά τους αίσθηση της σκηνοθεσίας;
5) Ότι μαγικά συνδέονται ιθύνοντες σε κανάλια, πρωταγωνιστές, παρουσιαστές, τραγουδιστές, πολύ «κουλ» και «ουάου» και «υπεράνω υποψίας» (πάντα και μόνον) με αντάλλαγμα απενοχοποιημένο σεξ σε ξένα εδάφη και άφθονα ναρκωτικά από τη μια, με διασφαλισμένες θέσεις σε καίρια σημεία από την άλλη;
6) Με πληρωμένες γυναίκες να παριστάνουν ως επάγγελμα πια ,τις συζύγους, για να μην αποκαλυφθούν λαϊκά είδωλα ότι έχουν άλλη σεξουαλικότητα από αυτή που το ευρύ κοινό ΕΓΚΡΙΝΕΙ και χάσουν τα αβγά και τα πασχάλια;
Αξίζει λες;
Έτσι ρε παιδί μου για το γαμώτο.
Για την Ελλάδα ρε γαμώτο
Για την τιμή των όπλων
Για ένα πουκάμισο αδειανό.
Για μιαν Ελένη».
Πηγη:protothema.gr