Μέχρι το καλοκαίρι προσδιορίζει το Υπερταμείο σε ενημερωτικό δελτίο για την δραστηριότητα του την διετία 2022-2023 για την υποβολή των προσφορών για το αεροδρόμιο Καλαμάτας με σύμβασης παραχώρησης. Μάλιστα όπως σημειώνεται το καλοκαίρι αναμένεται να ανακοινωθεί ο ανάδοχος. Ωστόσο δεν αναφέρεται αν φέτος θα γίνει εφικτό να υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης.
Να θυμίσουμε πως στη Β` φάση του διαγωνισμού έχουν περάσει τα σχήματα:
• ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.– GMR Airports Limited
• ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ Α.Ε.-CORPORATION AMERICA AIRPORTS S.A
• Egis Airport Operation-AKTOR CONCESSIONS SINGLE MEMBER S.A.- Aéroports de la Cote d’Azur
• FRAPORT AG- DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E.- ΠΗΛΕΑΣ Α.Ε.
Ο διεθνής αερολιμένας της Καλαμάτας ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε ένα δυναμικό προορισμό -με αιχμή του δόρατος το Costa Navarino- έχει κινήσει το ενδιαφέρον μεγάλων παικτών της αγοράς. Τα τέσσερα σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον είναι: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR Airports, Μυτιληναίος – Corporation America Airports, Egis Airport Operation – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Aéroports de la Cote d’Azur, Fraport AG – Delta Airports – ΠΗΛΕΑΣ (του ομίλου Κωνσταντακόπουλου). Το σχήμα που θα επικρατήσει θα αναλάβει μέσω ενός SPV τη διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, διατήρηση και εκμετάλλευση του Διεθνούς Αεροδρομίου Καλαμάτας για 40 χρόνια.
Από το 2010 μέχρι σήμερα η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο Καλαμάτας έχει παρουσιάσει αύξηση κατά 250%. Το 2022 ξεπέρασε τους 351.000 επιβάτες ενώ και φέτος η κίνηση δείχνει νέο ρεκόρ και στόχος πλέον είναι μέχρι το 2030 το Μεσσηνιακό αεροδρόμιο να φτάσει τους 500.000 επιβάτες.
Υπερταμείο: Αντίστροφη μέτρηση για την παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας
Υπερταμείο: Αντίστροφη μέτρηση για την παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας
Μέχρι το καλοκαίρι προσδιορίζει το Υπερταμείο σε ενημερωτικό δελτίο για την δραστηριότητα του την διετία 2022-2023 για την υποβολή των προσφορών για το αεροδρόμιο Καλαμάτας με σύμβασης παραχώρησης. Μάλιστα όπως σημειώνεται το καλοκαίρι αναμένεται να ανακοινωθεί ο ανάδοχος. Ωστόσο δεν αναφέρεται αν φέτος θα γίνει εφικτό να υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης.
Να θυμίσουμε πως στη Β` φάση του διαγωνισμού έχουν περάσει τα σχήματα:
• ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.– GMR Airports Limited
• ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ Α.Ε.-CORPORATION AMERICA AIRPORTS S.A
• Egis Airport Operation-AKTOR CONCESSIONS SINGLE MEMBER S.A.- Aéroports de la Cote d’Azur
• FRAPORT AG- DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E.- ΠΗΛΕΑΣ Α.Ε.
Ο διεθνής αερολιμένας της Καλαμάτας ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε ένα δυναμικό προορισμό -με αιχμή του δόρατος το Costa Navarino- έχει κινήσει το ενδιαφέρον μεγάλων παικτών της αγοράς. Τα τέσσερα σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον είναι: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR Airports, Μυτιληναίος – Corporation America Airports, Egis Airport Operation – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Aéroports de la Cote d’Azur, Fraport AG – Delta Airports – ΠΗΛΕΑΣ (του ομίλου Κωνσταντακόπουλου). Το σχήμα που θα επικρατήσει θα αναλάβει μέσω ενός SPV τη διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, διατήρηση και εκμετάλλευση του Διεθνούς Αεροδρομίου Καλαμάτας για 40 χρόνια.
Από το 2010 μέχρι σήμερα η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο Καλαμάτας έχει παρουσιάσει αύξηση κατά 250%. Το 2022 ξεπέρασε τους 351.000 επιβάτες ενώ και φέτος η κίνηση δείχνει νέο ρεκόρ και στόχος πλέον είναι μέχρι το 2030 το Μεσσηνιακό αεροδρόμιο να φτάσει τους 500.000 επιβάτες.