ΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚ. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

0
8
agiasmos nyxterinoy 0
  • Πάντα πρωτοπόρο το Εσπερινό Αμαλιάδας, συμμετείχε στο 14ο
  • Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας για το σχολικό έτος 2024
  • -2025, που πραγματοποιήθηκε σε υβριδική μορφή σ’ όλη την Ελλάδα
  • και σε διάφορες πόλεις, μεταξύ των οποίων και ο Πύργος Ηλείας από 7
  • – 9 Μάη 2025.
  • Το φεστιβάλ υποστηριζόμενο από Ενώσεις Πληροφορικής και διάφορους συλλόγους αλλά και από τοπικούς φορείς
  • (Δήμους, Περιφερειακές Ενότητες κτλ.) δραστηριοποιήθηκε σ’ όλη την Ελλάδα από την Καλαμάτα μέχρι τη Μυτιλήνη κι απ’ τη Φλώρινα –
  • Καστοριά και Κέρκυρα μέχρι την Κρήτη (Χανιά – Ηράκλειο).
  • Το Εσπερινό Αμαλιάδας παρουσίασε το εκπονηθέν έργο του, με εξ αποστάσεως συμμετοχή την Παρασκευή 9 Μάη 2025 (ήταν ένα
  • ψηφιακό δημιούργημα διαθεματικό και διεπιστημονικό, με συνεργασία του μαθήματος της Πληροφορικής, με υπεύθυνη την κ. Στ. Γαρούφη,
  • του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών, με υπεύθυνο τον κ. Γ. Στασινόπουλο και των Μαθηματικών, με υπεύθυνο τον κ. Ι.
  • Κωνσταντινίδη).
  • Στο Μαθητικό φεστιβάλ , που δεν είχε διαγωνιστικό χαρακτήρα,βραβεύτηκαν όλες οι συμμετοχές, ενώ πλήθος σχολείων, ανεξάρτητα αν
  • παρουσίασαν έργο ή όχι, το παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον. Η παρουσίαση ήταν σύντομη (μέχρι 7’ λεπτά κάθε εργασία και 3’ λεπτά
  • για συζήτηση – εργασίες) ενώ δόθηκε και η δυνατότητα ανάρτησης πολυμεσικού υλικού για τα έργα συμμετοχής στο αντίστοιχο ιστολόγιο,
  • με ευθύνη του συντονιστή εκπαιδευτικού.
  • Η δημιουργία του Εσπερινού είχε διαθεματική πρωτοτυπία, αφού η ,Ιλιάδα και η Οδύσσεια του Ομήρου αποδόθηκαν με σύγχρονο τρόπο, με
  • κείμενα που διασκεύασε ο κ. Γ. Στασινόπουλος με προγραμματισμό της κ. Στ. Γαρούφη και δημιουργία γραφικών απ’ τον Κ. Ι. Κωνσταντινίδη. Η αναπαράσταση των Ομηρικών Επών στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, ενθουσίασε τους μαθητές που συμμετείχαν, άρεσε ιδιαιτέρως στις Συμβούλους κ. Νικολετσέα, κ. Κουζούλη και κ. Μάργαρη και άφησε υποσχέσεις για συνολική επεξεργασία – παρουσίαση στο μέλλον, αφού η πλατφόρμα της δημιουργίας είναι ανοιχτή. Προτάθηκε μάλιστα να ενταχθεί σε εν γένει συνολική προσπάθεια ολοκλήρωσης του έργου, με τη συνδρομή του Υπουργείου Παιδείας.
  • Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν για τους σκοπούς του έργου, την εξοικείωση με τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη
  • δεξιοτήτων, ενώ τόνισαν τα οφέλη για τους μαθητές, την ενεργητική μάθηση, την αυτοέκφραση, τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία, την
  • ανάπτυξη ψηφιακών Δεξιοτήτων, τη διαθεματική προσέγγιση και το
  • συνολικότερο κίνητρο για μάθηση.
  • Τελευταία δράση του σχολείου υπήρξε μια ενημέρωση σχετικά με τη
  • βία και τον σχολικό εκφοβισμό, με εξειδίκευση στη βία κατά των
  • γυναικών. Οι μαθητές διαδραστικά απάντησαν σε σχετικό
  • ερωτηματολόγιο, ενώ ακολούθησε συζήτηση που οργάνωσε ο
  • Σύμβουλος Σχολικής Ζωής της μονάδας, φιλόλογος κ. Γεωργ.
  • Στασινόπουλος, με τη βοήθεια της κοινωνικής Λειτουργού κ. Βασιλ.
  • Μπέρμπεη.
  • Δράσεις του Νυχτερινού Σχολείου στην Αμαλιάδα, με αξία και ιδιαίτερη σημασία, για όλους μέσα στη μαθητική κοινότητα και την κοινωνία συνολικά.