Σούπερ μάρκετ: Νέοι κανόνες για εκπτώσεις και προσφορές από 17 Μαρτίου

0
655
screenshot 502

Από τις αρχές Μαρτίου, τίθεται σε εφαρμογή ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ

Αλλαγές στις εκπτώσεις και τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας, ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή από τις 6 Μαρτίου, ενώ οι εντατικοί έλεγχοι ξεκινούν από τις 17 Μαρτίου.

Τι αλλάζει για τις προσφορές και τις εκπτώσεις

Τιμή αναφοράς: Κάθε προσφορά ή έκπτωση θα συγκρίνεται με τη χαμηλότερη τιμή που είχε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες στο ίδιο κατάστημα.
Πολυσυσκευασίες («1+1 δώρο», «2+1 δώρο» κ.λπ.):
Το προϊόν θα πρέπει να πωλείται και μεμονωμένα στο ράφι, ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να συγκρίνει τις τιμές.
Προσφορές τύπου «1+1 δώρο» δεν μπορούν να ισχύουν όλο το χρόνο, αλλά το μέγιστο 1/3 του έτους.
Κουπόνια και εκπτωτικές κάρτες: Συνεχίζουν να ισχύουν, αλλά θα υπόκεινται στους κανόνες περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.
Ποινές για παραβάσεις

Οι εταιρείες που δεν συμμορφώνονται με τον κώδικα θα αντιμετωπίζουν πρόστιμα έως 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το ποσό διπλασιάζεται.

Οι αλλαγές αυτές έχουν στόχο να κάνουν τις εκπτώσεις διαφανείς και κατανοητές για τους καταναλωτές, ώστε να γνωρίζουν τη πραγματική τιμή που πληρώνουν.

pelop.gr