Η Καρυάτιδα νομίζω ότι είναι το πιο όμορφο πράγμα που έχουν σκεφτεί στη σκηνοθεσία, πρόσθεσε για την εμφάνιση της αδερφής της
Η μεγάλη στιγμή για την Κλαυδία έφτασε. Απόψε το βράδυ, η τραγουδίστρια θα ανέβει στη σκηνή της Eurovision, στη Βασιλεία της Ελβετίας, στην έβδομη θέση, με στόχο να κατακτήσει μια θέση στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου, ερμηνεύοντας την «Αστερομάτα». Με εφόδιο τη φωνή της, τη λιτή αλλά συμβολική σκηνική παρουσία και τη στήριξη των αγαπημένων της, η Κλαυδία δηλώνει έτοιμη να δώσει τον καλύτερό της εαυτό. Στο πλευρό της, όπως πάντα, η οικογένειά της.
Η αδερφή της, μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα, δεν έκρυψε τη συγκίνησή της και την πίστη της στο ταλέντο της. «Η Κλαυδία είναι μια χαρά. Δεν είναι καθόλου αγχωμένη, είναι χαρούμενη», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως, παρότι υπάρχουν δυνατές συμμετοχές, η ελληνική αποστολή ξεχωρίζει.
«Δεν μπορώ να πω ότι φοβάμαι κάποιον αντίπαλο, αλλά είναι δυο τραγούδια που είναι δυνατά, της Νορβηγίας και της Αυστρίας. Το δικό μας είναι πιο δυνατό», υπογράμμισε, ενώ σχολίασε θετικά και την σκηνοθετική προσέγγιση της ελληνικής εμφάνισης, με έμφαση στο συμβολικό στοιχείο της Καρυάτιδας. «Η Καρυάτιδα νομίζω ότι είναι το πιο όμορφο πράγμα που έχουν σκεφτεί στη σκηνοθεσία. Συμβολίζει τον ελληνισμό, αντιπροσωπεύει και το τραγούδι», σημείωσε.
Η ίδια δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα σχόλια που έχουν ακουστεί για τη φετινή συμμετοχή. «Έχουμε ακούσει πάρα πολλά αρνητικά σχόλια, ευχαριστούμε τον κόσμο και περιμένουμε να έρθει η Κλαυδία να τους απαντήσει», τόνισε. Τέλος, συμπλήρωσε: «Πιστεύω θα πάρει την πρωτιά».
Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου ημιτελικού το βράδυ της Τρίτης 13 Μαΐου και τον αποκλεισμό της Κύπρου, η σκυτάλη περνά σήμερα, Πέμπτη 15 Μαΐου, στον δεύτερο ημιτελικό, ο οποίος θα μεταδοθεί στις 22:00 ώρα Ελλάδας. Στην έβδομη θέση των εμφανίσεων βρίσκεται η ελληνική αποστολή.
Το κομμάτι, σε σύνθεση των Arcade και της Κλαυδίας και στίχους των Arcade, πλαισιώνεται σκηνικά από τον creative director, Φωκά Ευαγγελινό. Η ερμηνεία περιστρέφεται γύρω από την έννοια του αποχωρισμού – με την προσωπική διάσταση που μπορεί να έχει για τον εκάστοτε – και την πορεία προς το φως, όπως υποδηλώνεται και από τη σκηνοθετική προσέγγιση.
ΠΗΓΗ: protothema.gr