Πώς μπορείτε να αναπτύξετε ψηφιακά το μεσιτικό σας γραφείο

0
2
1

Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιδιώκουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες τους. Σε αυτή την πορεία εξέλιξης, τα μεσιτικά γραφεία δεν μπορούν να μένουν πίσω.

Ήδη αρκετές εταιρείες με εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο ακινήτων έχουν αρχίσει να αναδιοργανώνουν τη δομή και τη λειτουργία τους. Η ενσωμάτωση εργαλείων τεχνολογίας και η αξιοποίηση ενός σύγχρονου προγράμματος για μεσίτες αποτελεί πλέον αναγκαιότητα.

Οι περισσότεροι πελάτες που αναζητούν ακίνητο, ξεκινούν την έρευνά τους στο διαδίκτυο, εξετάζοντας περιοχές που τους ενδιαφέρουν για ενοικίαση ή αγορά. Μέσα από μία καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα για μεσίτες, μπορούν να αποκτήσουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες για τα διαθέσιμα ακίνητα, χωρίς να απαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία ή φυσική παρουσία.

Αυτός είναι και ο λόγος που τα περισσότερα μεσιτικά γραφεία στρέφονται σε εταιρείες που προσφέρουν εξειδικευμένα προγράμματα για μεσίτες και έχουν εμπειρία στην κατασκευή ιστοσελίδων για μεσίτες. Οι δύο αυτές λύσεις μπορούν να διασυνδεθούν, προσφέροντας ενιαία εικόνα των ακινήτων, αυτοματισμούς στην επεξεργασία αιτημάτων και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης στέλνει αίτημα ενδιαφέροντος μέσω της σελίδας της εταιρείας, το σύστημα μπορεί να το αναγνωρίσει αυτόματα και να το προωθήσει στον υπεύθυνο μεσίτη για περαιτέρω επικοινωνία. Αυτές οι διαδικασίες μπορούν να γίνουν αυτόματα, ακόμα και με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, αυξάνοντας την αποδοτικότητα του γραφείου.

Μέσα από την ιστοσελίδα για μεσίτες, ο πελάτης μπορεί να δει φωτογραφίες, βίντεο και περιγραφές ακινήτων, χωρίς να χρειάζεται να κλείσει ραντεβού. Επίσης, μέσω των φίλτρων αναζήτησης, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει συγκεκριμένες περιοχές, είδος ακινήτου, τετραγωνικά, έτος κατασκευής, παρουσία ενεργειακού πιστοποιητικού ή ακόμη και πρόσφατες ανακαινίσεις.

Όλα αυτά αποτελούν κρίσιμα κριτήρια για κάθε επενδυτή ή ενδιαφερόμενο αγοραστή και μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν σε μια επαγγελματική ιστοσελίδα για μεσίτες.

Ένα κεντρικό σύστημα CRM ή ERP για μεσιτικά γραφεία μπορεί να επεξεργάζεται τα δεδομένα που προέρχονται από πελάτες, να καταγράφει το ενδιαφέρον τους και να αποστέλλει αυτόματα προτάσεις για ακίνητα που ταιριάζουν στα κριτήριά τους.

Για παράδειγμα, αν ένας επισκέπτης ενδιαφέρθηκε για ένα ακίνητο αλλά εγκατέλειψε τη σελίδα, το σύστημα μπορεί να του στείλει αυτόματα e-mail με παρόμοιες προτάσεις ή μια ειδική προσφορά. Αυτές οι λειτουργίες δείχνουν τον επαγγελματισμό και την αποτελεσματικότητα του γραφείου, ενώ συχνά οδηγούν σε επιτυχείς πωλήσεις.

Ένα σύγχρονο πρόγραμμα για μεσίτες, ενσωματωμένο σε σύστημα ERP, μπορεί να παρέχει στατιστικά πωλήσεων, αναφορές για τη συμπεριφορά των πελατών, και να υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων. Παράλληλα, μπορεί να είναι συνδεδεμένο με άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες, ώστε να ενημερώνεται για νομοθετικές αλλαγές, τάσεις της αγοράς και δεδομένα ανά περιοχή.

Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης λαμβάνει ολοκληρωμένες πληροφορίες για κάθε ακίνητο που τον ενδιαφέρει και μπορεί να αποφασίσει άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις ή περιττές επικοινωνίες.

Η ψηφιακή αναβάθμιση ενός μεσιτικού γραφείου μέσω ενός σύγχρονου προγράμματος για μεσίτες και μίας καλά σχεδιασμένης ιστοσελίδας για μεσίτες, δεν είναι πλέον πολυτέλεια – είναι ανάγκη.