Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΠερί δημιουργίας πειραματικών σχολείων

Περί δημιουργίας πειραματικών σχολείων

Τοποθέτηση Μάγδας Αργυροπούλου- εκπαιδευτικού 1ου Γυμνασίου Πύργου

Με αφορμή τη πρόταση για μετατροπή τόσο του 1ου γυμνασίου όσο και του 4ου λυκείου Πύργου σε πειραματικά η εκπαιδευτικός Μάγδα Αργυροπούλου επεσήμανε: «Θέλω να αναφερθώ κυρίως για τα λάθος μηνύματα τα οποία παίρνουν στην κοινωνία κάτι τέτοιες πρακτικές. Δηλαδή δίνοντας ωραίους τίτλους στα σχολεία αναβαθμίζουμε ποιοτικά την κοινωνία; Τι κάνουμε δηλαδή; Τι θέλουμε; Να κάνουμε να τους άριστους πιο άριστους μαθητές; Βλέπω και ακούω ότι περνάει στην τοπική κοινωνία ότι είναι ένα θετικό μέτρο και είναι για καλό μας. Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η αριστεία; Για εμάς που δίνουμε καθημερινά τον αγώνα μας μέσα στην τάξη και ακούμε και βλέπουμε την αγωνία και αισθανόμαστε αυτές τις δυσκολίες που έχουν τα παιδιά μας σημαντικό είναι να έχουν τα παιδιά όλα τη χαρά της ενεργούς συμμετοχής.

Δεν είναι δυνατό να μιλάμε για ποιοτική εκπαίδευση όταν τα παιδιά δεν είναι ενθουσιασμένα. Θεωρώ ότι μας έχουν αφήσει μόνους μας. Για ποια ποιοτική αναβάθμιση μιλάμε; Μήπως το κλειδί είναι η επιμόρφωση στους καθηγητές; Μήπως ο θεσμός των σχολικών συμβούλων που καταργήθηκε, θα έπρεπε να επανέλθει; Να κλείσω με το ότι το 1ο Γυμνάσιο είχε ζητήσει επειδή είναι ένα μεγάλο σχολείο ΟΥΚ ολίγες φορές να έχει ένα τμήμα ένταξης. Σε αυτό που πρέπει να επικεντρωθούμε είναι οι δυσκολίες οι μαθησιακές. Αντί για ένα τμήμα ένταξης, τι πιο απλό, μας έφεραν απλά έναν ωραίο τίτλο, που δεν έχει κανένα ουσιαστικό αντίκρισμα για εμάς που θέλουμε να είμαστε μάχιμοι και ουσιαστικοί εκπαιδευτικοί.

Θέλω να καταλήξω στο ότι στο δημόσιο σχολείο πρέπει να παρέχει ισότιμα το μορφωτικό αγαθό σε όλα τα παιδιά. Δεν θέλουμε παιδιά πού να μην αισθάνονται την χαρά ότι συμμετέχουμε στην τάξη και ότι απολαμβάνουν τις γνώσεις και την αναγνώριση. Κλείνοντας να πω ότι επειδή έχουμε κάνει προγράμματα erasmus και είχαμε πάει σε σχολείο της Φιλανδίας με 400 παιδιά αντίστοιχο με το 1ο Γυμνάσιο είχε τέσσερα τμήματα ένταξης… αυτό τα λέει όλα. Κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί που σχεδιάζουν την εκπαιδευτική πολιτική στη Φιλανδία έχουμε χάσει την ουσία».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ