Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΑντιδρούν στην μετατροπή του 1ου γυμνασίου και του 4ου Λυκείου σε πειραματικά

Αντιδρούν στην μετατροπή του 1ου γυμνασίου και του 4ου Λυκείου σε πειραματικά

Νέα κινητοποίηση των εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Ηλείας

Κινητοποίηση πραγματοποίησαν χθες οι εκπαιδευτικοί μέλη της ΕΛΜΕ Ηλείας. Δηλώνοντας την αντίθεση τους, στην μετατροπή των σχολείων που υπηρετούν σε πειραματικά. Ειδικότερα αναφερόμενος στη χθεσινή κινητοποίηση ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Τρύφωνας Αθανασόπουλος υπογράμμισε:

«Συμμετέχουμε στην Πανελλαδική ημέρα δράσης που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ. Στόχος της είναι να σεβαστεί το υπουργείο τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων των σχολείων που προτείνεται να μετατραπούν σε πειραματικά. Επιδιώκεται συνάντηση, με την υπουργό Παιδείας με σκοπό τον σεβασμό των αποφάσεων των συλλόγων διδασκόντων. Δεν μπορείς να κάνεις πειραματικά σχολεία χωρίς σοβαρό προγραμματισμό, χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εκπαιδευτικών στα σχολεία που έχουν προταθεί. Εμείς συμπαραστεκόμαστε στην προσπάθεια που κάνουν οι συνάδελφοι, λαμβάνουμε υπόψη και την αγωνία των παιδιών και των γονιών τους που βρίσκονται στα δημοτικά που βρίσκονται κοντά στο 1ο γυμνάσιο, δηλαδή το 6ο και το 5ο δημοτικό.

Η απόφαση αυτή αναστατώνει την πόλη και την παιδαγωγική διαδικασία. Εμείς στην προσπάθεια να συμπαρασταθούμε στους συναδέλφους προσπαθούμε να ενημερώσουμε και την κοινωνία. Μας ανησυχούν τα δημοσιεύματα του τοπικού τύπου, ότι δεν φτάνει που δεν έρχεται Πανεπιστήμιο στην Ηλεία χάνεται και το πειραματικό. Κάποιοι συγχέουν την ανάπτυξη της περιοχής, με το πειραματικό. Θεωρώ ότι χρειάζεται μεγαλύτερη σοβαρότητα όταν αντιμετωπίζουμε τέτοια θέματα, ακούγοντας τους ειδικούς όπως είναι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων αυτών».

Από την πλευρά του ο κοινωνικός λειτουργός του 4ου ΓΕΛ πύργου Κωνσταντίνος Λίγκας σημείωσε: «Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση αυτή, όχι επειδή αντιδρούμε στην σύσταση πειραματικών σχολείων. Αλλά χρησιμοποιεί το υπουργείο ένα καθηγητικό δυναμικό που είναι στην δύση της καριέρας του. Δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το επίπεδο που απαιτεί ένα πειραματικό σχολείο στο πλάι ενός Πανεπιστημίου. Αφενός στην περιοχή μας δεν έχουμε Πανεπιστήμιο και αφετέρου οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν κάνει κανένα σεμινάριο και καμία επιμόρφωση. Ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα καθήκοντα τους αυτά.

Επιπλέον τα παιδιά θα διαιρεθούν σε δύο κατηγορίες επειδή τα ίδια τα σχολεία θα διαιρεθούν σε δύο κατηγορίες. Αφού θα υπάρχει το καλό πειραματικό (υπό αμφιβολία βεβαίως με αυτό το δυναμικό) και θα υπάρχουν και τα υπόλοιπα κατώτερα σχολεία τα οποία δεν θα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα πειραματικά».

Από την πλευρά της η καθηγήτρια του 1ου γυμνασίου Πύργου Μαρία Κουτσούκου σημείωσε: «Για μία ακόμα φορά βρισκόμαστε εδώ. Ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας  αποφάσισε χωρίς εμάς για εμάς, να προτείνει ερήμην μας το σχολείο μας για πειραματικό. Αυτό δείχνει την αντιδημοκρατικότητα τόσο τους διευθυντή Δευτεροβάθμιας όσο και του υπουργείου που θα έπρεπε να έχει συζητήσει μαζί μας, να υπάρξει μία διαβούλευση κι από κει και μετά εάν οι εκπαιδευτικοί συμφωνούσαν να πράξει ανάλογα.

Τα σχολεία είναι κλειστά λόγω πανδημίας. Μας ήρθε μέσω της δημοσιότητας η ενημέρωση ότι μας πρότεινε ο διευθυντής για μετατροπή του σχολείου μας σε πειραματικό. Η απάντηση μας είναι κάθετη γιατί μας προσβάλει καθώς δεν λαμβάνεται η άποψη μας. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σωρό προβλήματα και από την κυβέρνηση δεν είχαμε καμία στήριξη στην τηλεκπαίδευση που έγινε με τα δικά μας laptop με το δικό μας internet και με την αγωνία να βγάλουμε πέρα το μάθημα. Πέρα όμως ότι εμείς βρισκόμαστε στον αέρα χάνοντας τις οργανικές μας θέσεις, η ωμή πραγματικότητα είναι αυτή κι εμείς γνωρίζουμε ποιο θα είναι το μέλλον.

Στην πραγματικότητα χτυπάνε την οργανικότητα και τη μόνιμη σχέση εργασίας καθώς εάν σκεφτούμε σε όλη την Ελλάδα έχουν προταθεί τουλάχιστον δυο σχολεία σε κάθε πρωτεύουσα νομού, άρα αυτόματα χάνονται πολλές οργανικές. Παράλληλα δημιουργείται πρόβλημα με την χωροταξική ζώνη που καλύπτει το σχολείο μας. Με την κλήρωση υποτίθεται ότι διασφαλίζει μία δημοκρατικότητα. Υπάρχει όμως πιθανότητα ένα παιδί που μένει απέναντι από το σχολείο να μην μπορεί να πάει στο 1ο γυμνάσιο αλλά να πάει σε σχολείο που θα του ορίσει η χωροταξική ζώνη που θα αλλάξει.

Μέσα στο Πύργο είμαστε και γνωρίζουμε ότι στη χωροταξική ζώνη υπάρχουν προβλήματα και δεν τηρείται. Οι γονείς είναι αναστατωμένοι. Οι γονείς του 6ου δημοτικού που τροφοδοτεί το 1ο Γυμνάσιο μετά από συνέλευση τους έχουν υποβάλλει αρνητική εισήγηση και προτιμούν να μείνει το σχολείο της γειτονιάς τους».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ