Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΗλείαΕπερώτηση του Κωνσταντίνου Διαμαντόπουλου, Περιφερειακού Συμβούλου με την παράταξη «Μαζί Αλλάζουμε- Δυτική...

Επερώτηση του Κωνσταντίνου Διαμαντόπουλου, Περιφερειακού Συμβούλου με την παράταξη «Μαζί Αλλάζουμε- Δυτική Ελλάδα »

Περιφερειακά Σχέδια Ανάπτυξης
Τα Περιφερειακά Σχέδια Ανάπτυξης συντάσσονται από την Γενική Γραμματεία Συντονισμού της Προεδρίας της Κυβέρνησης με τη συνεργασία των Υπουργείων και των Περιφερειών και περιλαμβάνουν μία συνεκτική δέσμη από κρίσιμα έργα – ολοκληρωμένα, σε εξέλιξη και υπό σχεδιασμό τα οποία αφορούν την αναβάθμιση των Δικτύων και των Υποδομών, τη στήριξη του Πρωτογενούς Τομέα, την Πράσινη Μετάβαση και τη βελτίωση της Ποιότητας Ζωής .
Τα Περιφερειακά Σχέδια Ανάπτυξης αποτελούν την αναλυτική αποτύπωση των έργων και των δράσεων σε κάθε Περιφέρεια (με ανάλυση σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας) για τα οποία παρέχεται συνοπτική περιγραφή και προϋπολογισμός. Συνιστούν απολογισμό του κυβερνητικού έργου ανά Περιφέρεια αλλά και ένα αναλυτικό μέσο πληροφόρησης των τοπικών κοινωνιών.
Από τα 13 σχέδια τα 11 αφορούν Περιφέρειες (Δυτική Μακεδονία, Κρήτη, Ανατολική Μακεδονία., Στερεά Ελλάδα, Ήπειρος, Ιόνια Νησιά, Θεσσαλία, Πελοπόννησος, Νότιο Αιγαίο, Βόρειο Αιγαίο και Κεντρική Μακεδονία), ένα αφορά τη Θεσσαλονίκη και ένα την Πάτρα στο οποίο υπάρχει εκτενής αναφορά σε πάνω από 80 έργα προϋπολογισμού 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ.
Αντί δηλαδή να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο και για τις τρεις Περιφερειακές Ενότητες της Δυτικής Ελλάδας, προκρίνονται η Πάτρα και η Αχαΐα με λεπτομερείς αναφορές και δεσμεύσεις. Η Ηλεία και η Αιτωλοακαρνανία καταγράφονται περιορισμένα καταδικάζοντας τες σε δορυφορικός ρόλο έναντι της Πάτρας. Οι αναφορές στην Ηλεία είναι τόσο πρόχειρες που μόνο σύγχυση προκαλούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η σιδηροδρομική γραμμή Πατρών Πύργου. Το σχέδιο αναφέρεται σε αναβάθμιση της υπάρχουσας μετρικής γραμμής (μόνο αναβάθμιση δεν είναι αυτό) που συνδέει την Κάτω Αχαΐα με τον Πύργο και πηγή χρηματοδότησης το ΕΣΠΑ 2021-2027 όταν στο Στρατηγικό Σχέδιο του Υπουργείου Υποδομών που ανακοινώθηκε πρόσφατα η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πατρών Πύργου παραπέμπεται στο 2044 και μάλιστα χωρίς να προσδιορίζονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά της παρέμβασης ούτε το χρηματοδοτικό εργαλείο που θα την υποστηρίξει.
Στις 8/2/2023 υπήρξε συνάντηση του Πρωθυπουργού με τους Περιφερειάρχες για την υλοποίηση των συγκεκριμένων σχεδίων. Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας νομιμοποίησε με την παρουσία του ένα σχέδιο που «ακρωτηριάζει» την Περιφέρεια στην οποία ηγείται και τη μετατρέπει σε Περιφέρεια μιας πόλης και ενός νομού.
Με δεδομένο τον αποκλεισμό της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας από το Περιφερειακό Σχέδιο Ανάπτυξης της περιοχής
Επερωτάσθε
Συμμετείχατε στη διαμόρφωση του συγκεκριμένου σχεδίου;
Θα νομιμοποιήσετε με την παρουσία σας και πάλι σε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό το συγκεκριμένο σχέδιο;
Θα ζητήσετε την αναθεώρησή του ώστε να εμπλουτιστεί με παρεμβάσεις για τις ενότητες της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας και την αναλυτική περιγραφή τους;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Επερώτηση του Κωνσταντίνου Διαμαντόπουλου, Περιφερειακού Συμβούλου με την παράταξη «Μαζί Αλλάζουμε- Δυτική Ελλάδα »

Περιφερειακά Σχέδια Ανάπτυξης
Τα Περιφερειακά Σχέδια Ανάπτυξης συντάσσονται από την Γενική Γραμματεία Συντονισμού της Προεδρίας της Κυβέρνησης με τη συνεργασία των Υπουργείων και των Περιφερειών και περιλαμβάνουν μία συνεκτική δέσμη από κρίσιμα έργα – ολοκληρωμένα, σε εξέλιξη και υπό σχεδιασμό τα οποία αφορούν την αναβάθμιση των Δικτύων και των Υποδομών, τη στήριξη του Πρωτογενούς Τομέα, την Πράσινη Μετάβαση και τη βελτίωση της Ποιότητας Ζωής .
Τα Περιφερειακά Σχέδια Ανάπτυξης αποτελούν την αναλυτική αποτύπωση των έργων και των δράσεων σε κάθε Περιφέρεια (με ανάλυση σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας) για τα οποία παρέχεται συνοπτική περιγραφή και προϋπολογισμός. Συνιστούν απολογισμό του κυβερνητικού έργου ανά Περιφέρεια αλλά και ένα αναλυτικό μέσο πληροφόρησης των τοπικών κοινωνιών.
Από τα 13 σχέδια τα 11 αφορούν Περιφέρειες (Δυτική Μακεδονία, Κρήτη, Ανατολική Μακεδονία., Στερεά Ελλάδα, Ήπειρος, Ιόνια Νησιά, Θεσσαλία, Πελοπόννησος, Νότιο Αιγαίο, Βόρειο Αιγαίο και Κεντρική Μακεδονία), ένα αφορά τη Θεσσαλονίκη και ένα την Πάτρα στο οποίο υπάρχει εκτενής αναφορά σε πάνω από 80 έργα προϋπολογισμού 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ.
Αντί δηλαδή να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο και για τις τρεις Περιφερειακές Ενότητες της Δυτικής Ελλάδας, προκρίνονται η Πάτρα και η Αχαΐα με λεπτομερείς αναφορές και δεσμεύσεις. Η Ηλεία και η Αιτωλοακαρνανία καταγράφονται περιορισμένα καταδικάζοντας τες σε δορυφορικός ρόλο έναντι της Πάτρας. Οι αναφορές στην Ηλεία είναι τόσο πρόχειρες που μόνο σύγχυση προκαλούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η σιδηροδρομική γραμμή Πατρών Πύργου. Το σχέδιο αναφέρεται σε αναβάθμιση της υπάρχουσας μετρικής γραμμής (μόνο αναβάθμιση δεν είναι αυτό) που συνδέει την Κάτω Αχαΐα με τον Πύργο και πηγή χρηματοδότησης το ΕΣΠΑ 2021-2027 όταν στο Στρατηγικό Σχέδιο του Υπουργείου Υποδομών που ανακοινώθηκε πρόσφατα η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πατρών Πύργου παραπέμπεται στο 2044 και μάλιστα χωρίς να προσδιορίζονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά της παρέμβασης ούτε το χρηματοδοτικό εργαλείο που θα την υποστηρίξει.
Στις 8/2/2023 υπήρξε συνάντηση του Πρωθυπουργού με τους Περιφερειάρχες για την υλοποίηση των συγκεκριμένων σχεδίων. Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας νομιμοποίησε με την παρουσία του ένα σχέδιο που «ακρωτηριάζει» την Περιφέρεια στην οποία ηγείται και τη μετατρέπει σε Περιφέρεια μιας πόλης και ενός νομού.
Με δεδομένο τον αποκλεισμό της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας από το Περιφερειακό Σχέδιο Ανάπτυξης της περιοχής
Επερωτάσθε
Συμμετείχατε στη διαμόρφωση του συγκεκριμένου σχεδίου;
Θα νομιμοποιήσετε με την παρουσία σας και πάλι σε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό το συγκεκριμένο σχέδιο;
Θα ζητήσετε την αναθεώρησή του ώστε να εμπλουτιστεί με παρεμβάσεις για τις ενότητες της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας και την αναλυτική περιγραφή τους;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ