Σάββατο, 12 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήΕπικαιρότηταΤο «Olympian Land» είναι μια στρατηγική επιλογή που δικαιώνει τη Δυτική Ελλάδα!

Το «Olympian Land» είναι μια στρατηγική επιλογή που δικαιώνει τη Δυτική Ελλάδα!

«Το «Olympian Land» δεν ήταν απλά μία υπόσχεση που ως Περιφερειακή Αρχή κάναμε πράξη, αλλά μία στρατηγική επιλογή ανάπτυξης για την οποία αισθανόμαστε δικαιωμένοι. Δημιουργήσαμε τη νέα ταυτότητα εξωστρέφειας της Δυτικής Ελλάδας, με στόχο να αποκτήσει ο τόπος μας ένα ισχυρό και διακριτό brand, να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητά του και να έλξει επισκέπτες. Ήταν ακριβώς αυτό που έπρεπε να κάνουμε για τη γη που επί 3.000 περίπου χρόνια διηγείται την ιστορία του ελληνισμού, έχοντας μάλιστα στην επικράτειά της ένα μοναδικό παγκόσμιο σύμβολο, την Αρχαία Ολυμπία» σημειώνει ο σημειώνει ο Περιφερειάρχης και επικεφαλής του συνδυασμού «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» Νεκτάριος Φαρμάκης, συνοψίζοντας τον τρόπο που η Ολυμπιακή Γη μπορεί και ενώνει τον τουρισμό, τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, αλλά και την αγροδιατροφή.

Το πολύ αδύναμο στίγμα που είχε τα προηγούμενα χρόνια η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στον έξω κόσμο, ανατράπηκε με  μία ισχυρή τοπική ταυτότητα, που συνδυάστηκε με την αξιοποίηση  της σύγχρονης τεχνολογίας, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η   εξωστρέφεια και να έρθει η Δυτική Ελλάδα πιο κοντά  στη σύγχρονη τουριστική βιομηχανία.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ως τουριστικό προϊόν αναβαθμίστηκε και διαφοροποιήθηκε  μέσα από:

  • Τη συνέχεια και επέκταση της προβολής της μοναδικής φυσιογνωμίας και πολιτιστικής ταυτότητας OLYMPIANLAND και της καμπάνιας EPICLAND σε νέες σύγχρονες εφαρμογές, οργανωμένες δράσεις και κανάλια επικοινωνίας. Το αυθεντικό πρόσωπο της Αιτωλοακαρνανίας, της Αχαΐας, και της Ηλείας θα συνεχίσει να ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, στην Ελλάδα και το εξωτερικό με μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Την επένδυση σε νέες και υφιστάμενες τουριστικές υποδομές και εξυπηρετήσεις και την ενίσχυση των επιχειρήσεων του κλάδου.
  • Την περαιτέρω στήριξη των επιχειρήσεων του δημιουργικού τομέα με έμφαση στις οπτικοακουστικές παραγωγές.
  • Την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος κάθε Περιφερειακής Ενότητας με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει, πέρα από την κύρια μορφή του «ήλιου και θάλασσας». Ειδικότερα, ανάπτυξη της Αιτωλοακαρνανίας στις εναλλακτικές/ θεματικές μορφές τουρισμού, της Αχαΐας στο CityBreak και συνεδριακό, πολιτιστικό και θρησκευτικό Τουρισμό και της Ηλείας στην κρουαζιέρα και στον πολιτιστικό και θρησκευτικό Τουρισμό.
  • Την προώθηση της εξωστρέφειας της Περιφέρειας μέσω της ενίσχυσης της προβολής της γαστρονομικής ταυτότητας, των τοπικών προϊόντων και των τόπων και μύθων της περιοχής (π.χ. Ολυμπιακό Πρωινό).
  • Την επένδυση σε σύγχρονες εφαρμογές και κανάλια επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών στο πρότυπο της επιτυχημένης εφαρμογής visitolympia.gr
  • Την ήπια τουριστική ανάπτυξη μέσω ειδικών μορφών τουρισμού (περιπατητικός, θρησκευτικός, κ.α.) και την ενίσχυση πολιτιστικών δράσεων, παραδοσιακών και σύγχρονων, στον ορεινό όγκο της Περιφέρειας και τα μικρά χωριά με στόχο τη συγκράτηση αλλά και οικονομική ενίσχυση του τοπικού πληθυσμού.
  • Την ευθεία διασύνδεση του πολιτισμού με τους υπόλοιπους παραγωγικούς τομείς (παραγωγή, μεταποίηση, τουρισμός, λοιπές υπηρεσίες, κ.λπ.) μέσω της υλοποίησης ολοκληρωμένου σχεδίου για τη συμπληρωματικότητα των δραστηριοτήτων, την ανάπτυξη συνεργειών και την ολοκληρωμένη προβολή και δικτύωση.
  • Την ενίσχυση των υποδομών για την γρήγορη ασφαλή διασύνδεση των σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος (μικρές ενδοπεριφερειακές και μεγάλες διαπεριφερειακές διαδρομές).


Οι συμπράξεις επιτεύχθηκαν μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν, όπως:

  • Σύσταση των Αντιπεριφερειών Πολιτισμού & Τουρισμού και Αθλητισμού & Εθελοντισμού με πλούσιο έργο και ισχυρό αποτύπωμα σε κάθε γωνιά της Δυτικής Ελλάδας.
  • Επιτυχημένη παρουσία σε στρατηγικές εκθέσεις και εκδηλώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό..
  • Έναρξη εργασιών αναβάθμισης, βελτίωσης και εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, για επίτευξη του στόχου «Τουρισμός 360 ημερών».
  • Ολοκληρωμένη επένδυση στις πολιτιστικές υποδομές με έργα άνω των 60 εκ. ευρώ και στόχο να διατηρήσουμε και να αναδείξουμε την ιστορία και τις παραδόσεις μας, τα ήθη και έθιμα του τόπου μας.

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Συνεχίζοντας την προσπάθεια για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που θα καταστήσουν την Δυτική Ελλάδα πρωταγωνίστρια σε επιλογές τουριστικού ενδιαφέροντος, ο Νεκτάριος Φαρμάκης και ο συνδυασμός «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» έχουν εκπονήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θέτει στον πυρήνα της την ενίσχυση της Δυτικής Ελλάδας ως αυτοτελούς προορισμού με σημείο αναφοράς το πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα μέσα από:

  • Την οργανωμένη προβολή των πολιτιστικών πόρων, αρχαιολογικών χώρων και μουσείων της Περιφέρειας για την ολοκληρωμένη και αποτελεσματική ενίσχυση του τουριστικού κλάδου.
  • Την αξιοποίηση των συγχρόνων εφαρμογών ΤΠΕ και τη δημιουργία υψηλής αισθητικής πολυμεσικού υλικού προβολής των σημείων και διαδρομών ενδιαφέροντος για την επίτευξη υψηλής διάχυσης της πληροφορίας και την έλξη του ενδιαφέροντος σε όλη την Ευρώπη αλλά και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Περιφέρεια.
  • Την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Περιφέρειας μέσω της δικτύωσης, προώθησης και διάδοσης της «ολυμπιακής» κουλτούρας σε διεθνές επίπεδο, καθώς διαθέτει ένα εμβληματικό χαρακτηριστικό άξιο θαυμασμού για ολόκληρο τον κόσμο.
  • Την αξιοποίηση και την ταυτόχρονη προστασία της παγκόσμιας πολιτιστικής αναφοράς της Αρχαίας Ολυμπίας με τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου για την κοινωνικοοικονομική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και τον εκσυγχρονισμό της με όρους αειφορίας.
  • Την υλοποίηση σχεδίου παρεμβάσεων για την προσβασιμότητα των ΑΜεΑ στις τουριστικές και πολιτιστικές υποδομές στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.
  • Την ψηφιοποίηση του μητρώου πολιτιστικών συλλόγων και φορέων πολιτισμού (π.χ. φιλαρμονικές ορχήστρες) της Περιφέρειάς μας και την καταγραφή της δραστηριότητας και των αναγκών τους. Την στήριξη της συμβολής τους στη διατήρηση των εθίμων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς με προμήθεια εξοπλισμού, οργάνων, παραδοσιακών στολών, κ.λπ.
  • Την επέκταση της πολυεπίπεδης και πολυκαναλικής ανάδειξης του ιστορικού, πολιτιστικού και φυσικού αποθέματος της Περιφέρειάς μας με ενσωμάτωση επιπλέον 2.000 σημείων ενδιαφέροντος, 3.000 επιχειρήσεων, δημιουργία προτεινόμενων διαδρομών, τοποθέτηση πινακίδων, εικονική περιήγηση, σύγχρονες εφαρμογές, κ.α.
  • Τη στήριξη εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών που προβάλουν την ιστορία, την κουλτούρα, τις παραδόσεις αλλά και την σύγχρονη πολιτιστική μας ταυτότητα και τις σύγχρονες μορφές τέχνης και δημιουργίας με οργανωμένο πολυετές πλάνο.

«H Δυτική Ελλάδα  δυναμισμό διεκδικεί το μερίδιο που της αξίζει στον τουριστικό χάρτη και αξιοποιεί τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα στον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Με επίκεντρο το παγκόσμιο σύμβολο της Αρχαίας Ολυμπίας θα αναδεικνύουμε κάθε περιοχή και κάθε δυνατότητα που υπάρχει. Η Δυτική Ελλάδα θα συνεχίσει να αφηγείται τη δική της μοναδική και συναρπαστική ιστορία σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης»σημειώνει ο Νεκτάριος Φαρμάκης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Το «Olympian Land» είναι μια στρατηγική επιλογή που δικαιώνει τη Δυτική Ελλάδα!

«Το «Olympian Land» δεν ήταν απλά μία υπόσχεση που ως Περιφερειακή Αρχή κάναμε πράξη, αλλά μία στρατηγική επιλογή ανάπτυξης για την οποία αισθανόμαστε δικαιωμένοι. Δημιουργήσαμε τη νέα ταυτότητα εξωστρέφειας της Δυτικής Ελλάδας, με στόχο να αποκτήσει ο τόπος μας ένα ισχυρό και διακριτό brand, να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητά του και να έλξει επισκέπτες. Ήταν ακριβώς αυτό που έπρεπε να κάνουμε για τη γη που επί 3.000 περίπου χρόνια διηγείται την ιστορία του ελληνισμού, έχοντας μάλιστα στην επικράτειά της ένα μοναδικό παγκόσμιο σύμβολο, την Αρχαία Ολυμπία» σημειώνει ο σημειώνει ο Περιφερειάρχης και επικεφαλής του συνδυασμού «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» Νεκτάριος Φαρμάκης, συνοψίζοντας τον τρόπο που η Ολυμπιακή Γη μπορεί και ενώνει τον τουρισμό, τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, αλλά και την αγροδιατροφή.

Το πολύ αδύναμο στίγμα που είχε τα προηγούμενα χρόνια η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στον έξω κόσμο, ανατράπηκε με  μία ισχυρή τοπική ταυτότητα, που συνδυάστηκε με την αξιοποίηση  της σύγχρονης τεχνολογίας, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η   εξωστρέφεια και να έρθει η Δυτική Ελλάδα πιο κοντά  στη σύγχρονη τουριστική βιομηχανία.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ως τουριστικό προϊόν αναβαθμίστηκε και διαφοροποιήθηκε  μέσα από:

  • Τη συνέχεια και επέκταση της προβολής της μοναδικής φυσιογνωμίας και πολιτιστικής ταυτότητας OLYMPIANLAND και της καμπάνιας EPICLAND σε νέες σύγχρονες εφαρμογές, οργανωμένες δράσεις και κανάλια επικοινωνίας. Το αυθεντικό πρόσωπο της Αιτωλοακαρνανίας, της Αχαΐας, και της Ηλείας θα συνεχίσει να ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, στην Ελλάδα και το εξωτερικό με μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Την επένδυση σε νέες και υφιστάμενες τουριστικές υποδομές και εξυπηρετήσεις και την ενίσχυση των επιχειρήσεων του κλάδου.
  • Την περαιτέρω στήριξη των επιχειρήσεων του δημιουργικού τομέα με έμφαση στις οπτικοακουστικές παραγωγές.
  • Την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος κάθε Περιφερειακής Ενότητας με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει, πέρα από την κύρια μορφή του «ήλιου και θάλασσας». Ειδικότερα, ανάπτυξη της Αιτωλοακαρνανίας στις εναλλακτικές/ θεματικές μορφές τουρισμού, της Αχαΐας στο CityBreak και συνεδριακό, πολιτιστικό και θρησκευτικό Τουρισμό και της Ηλείας στην κρουαζιέρα και στον πολιτιστικό και θρησκευτικό Τουρισμό.
  • Την προώθηση της εξωστρέφειας της Περιφέρειας μέσω της ενίσχυσης της προβολής της γαστρονομικής ταυτότητας, των τοπικών προϊόντων και των τόπων και μύθων της περιοχής (π.χ. Ολυμπιακό Πρωινό).
  • Την επένδυση σε σύγχρονες εφαρμογές και κανάλια επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών στο πρότυπο της επιτυχημένης εφαρμογής visitolympia.gr
  • Την ήπια τουριστική ανάπτυξη μέσω ειδικών μορφών τουρισμού (περιπατητικός, θρησκευτικός, κ.α.) και την ενίσχυση πολιτιστικών δράσεων, παραδοσιακών και σύγχρονων, στον ορεινό όγκο της Περιφέρειας και τα μικρά χωριά με στόχο τη συγκράτηση αλλά και οικονομική ενίσχυση του τοπικού πληθυσμού.
  • Την ευθεία διασύνδεση του πολιτισμού με τους υπόλοιπους παραγωγικούς τομείς (παραγωγή, μεταποίηση, τουρισμός, λοιπές υπηρεσίες, κ.λπ.) μέσω της υλοποίησης ολοκληρωμένου σχεδίου για τη συμπληρωματικότητα των δραστηριοτήτων, την ανάπτυξη συνεργειών και την ολοκληρωμένη προβολή και δικτύωση.
  • Την ενίσχυση των υποδομών για την γρήγορη ασφαλή διασύνδεση των σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος (μικρές ενδοπεριφερειακές και μεγάλες διαπεριφερειακές διαδρομές).


Οι συμπράξεις επιτεύχθηκαν μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν, όπως:

  • Σύσταση των Αντιπεριφερειών Πολιτισμού & Τουρισμού και Αθλητισμού & Εθελοντισμού με πλούσιο έργο και ισχυρό αποτύπωμα σε κάθε γωνιά της Δυτικής Ελλάδας.
  • Επιτυχημένη παρουσία σε στρατηγικές εκθέσεις και εκδηλώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό..
  • Έναρξη εργασιών αναβάθμισης, βελτίωσης και εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, για επίτευξη του στόχου «Τουρισμός 360 ημερών».
  • Ολοκληρωμένη επένδυση στις πολιτιστικές υποδομές με έργα άνω των 60 εκ. ευρώ και στόχο να διατηρήσουμε και να αναδείξουμε την ιστορία και τις παραδόσεις μας, τα ήθη και έθιμα του τόπου μας.

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Συνεχίζοντας την προσπάθεια για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που θα καταστήσουν την Δυτική Ελλάδα πρωταγωνίστρια σε επιλογές τουριστικού ενδιαφέροντος, ο Νεκτάριος Φαρμάκης και ο συνδυασμός «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» έχουν εκπονήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θέτει στον πυρήνα της την ενίσχυση της Δυτικής Ελλάδας ως αυτοτελούς προορισμού με σημείο αναφοράς το πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα μέσα από:

  • Την οργανωμένη προβολή των πολιτιστικών πόρων, αρχαιολογικών χώρων και μουσείων της Περιφέρειας για την ολοκληρωμένη και αποτελεσματική ενίσχυση του τουριστικού κλάδου.
  • Την αξιοποίηση των συγχρόνων εφαρμογών ΤΠΕ και τη δημιουργία υψηλής αισθητικής πολυμεσικού υλικού προβολής των σημείων και διαδρομών ενδιαφέροντος για την επίτευξη υψηλής διάχυσης της πληροφορίας και την έλξη του ενδιαφέροντος σε όλη την Ευρώπη αλλά και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Περιφέρεια.
  • Την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Περιφέρειας μέσω της δικτύωσης, προώθησης και διάδοσης της «ολυμπιακής» κουλτούρας σε διεθνές επίπεδο, καθώς διαθέτει ένα εμβληματικό χαρακτηριστικό άξιο θαυμασμού για ολόκληρο τον κόσμο.
  • Την αξιοποίηση και την ταυτόχρονη προστασία της παγκόσμιας πολιτιστικής αναφοράς της Αρχαίας Ολυμπίας με τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου για την κοινωνικοοικονομική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και τον εκσυγχρονισμό της με όρους αειφορίας.
  • Την υλοποίηση σχεδίου παρεμβάσεων για την προσβασιμότητα των ΑΜεΑ στις τουριστικές και πολιτιστικές υποδομές στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.
  • Την ψηφιοποίηση του μητρώου πολιτιστικών συλλόγων και φορέων πολιτισμού (π.χ. φιλαρμονικές ορχήστρες) της Περιφέρειάς μας και την καταγραφή της δραστηριότητας και των αναγκών τους. Την στήριξη της συμβολής τους στη διατήρηση των εθίμων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς με προμήθεια εξοπλισμού, οργάνων, παραδοσιακών στολών, κ.λπ.
  • Την επέκταση της πολυεπίπεδης και πολυκαναλικής ανάδειξης του ιστορικού, πολιτιστικού και φυσικού αποθέματος της Περιφέρειάς μας με ενσωμάτωση επιπλέον 2.000 σημείων ενδιαφέροντος, 3.000 επιχειρήσεων, δημιουργία προτεινόμενων διαδρομών, τοποθέτηση πινακίδων, εικονική περιήγηση, σύγχρονες εφαρμογές, κ.α.
  • Τη στήριξη εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών που προβάλουν την ιστορία, την κουλτούρα, τις παραδόσεις αλλά και την σύγχρονη πολιτιστική μας ταυτότητα και τις σύγχρονες μορφές τέχνης και δημιουργίας με οργανωμένο πολυετές πλάνο.

«H Δυτική Ελλάδα  δυναμισμό διεκδικεί το μερίδιο που της αξίζει στον τουριστικό χάρτη και αξιοποιεί τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα στον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Με επίκεντρο το παγκόσμιο σύμβολο της Αρχαίας Ολυμπίας θα αναδεικνύουμε κάθε περιοχή και κάθε δυνατότητα που υπάρχει. Η Δυτική Ελλάδα θα συνεχίσει να αφηγείται τη δική της μοναδική και συναρπαστική ιστορία σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης»σημειώνει ο Νεκτάριος Φαρμάκης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ