Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕπικαιρότηταΠαραδίδεται εντός των επόμενων ημερών η μελέτη της Ολυμπίας Οδού για το...

Παραδίδεται εντός των επόμενων ημερών η μελέτη της Ολυμπίας Οδού για το Πύργος- Καλό Νερό- Τσακώνα

Τρείς εναλλακτικές για τον Καϊάφα

*Π. Μαντάς:

«Βλέπουμε επιτέλους τον οδικό άξονα
«Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα»
να οδηγείται βήμα-βήμα προς την υλοποίηση»

Εντός των ημερών παραδίδονται οι μελέτες για το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα που προβλέπουν τρεις εναλλακτικές, για τον Καϊάφα, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε με ανακοίνωση του ο Βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς μετά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σταϊκούρα και υπηρεσιακούς παράγοντες. Κατά την διάρκεια της συνάντησης του Βουλευτή Μεσσηνίας Π. Μαντά με τον υπουργό Υποδομών Χρ. Σταϊκούρα του δόθηκε η δυνατότητα να συζητηθούν λεπτομερώς οι εξελίξεις σε όλα τα μέτωπα που αφορούν τον όμορο Νομό Μεσσηνίας, ενώ υπήρξε και αναλυτική ενημέρωση για τα αμέσως επόμενα βήματα που προγραμματίζονται από την πλευρά του υπουργείου, σχετικά με μεγάλα έργα υποδομών. Ένα από τα ζητήματα τα οποία τέθηκαν από πλευράς του Μεσσήνιου Βουλευτή ήταν και εκείνο της μελέτης του Πύργος- Καλό Νερό- Τσακώνα καθώς πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικό αναπτυξιακό έργο το οποίο θα συνδέσει μέσω ενός ασφαλούς και σύγχρονου αυτοκινητόδρομου την Ηλεία με την Μεσσηνία, ενώ θα δώσει σε όλο το μήκος της Δυτικής Πελοποννήσου την δυνατότητα ανάπτυξης.
Μέχρι στιγμής είχε γίνει γνωστό από πλευράς τόσο του υπουργείου Υποδομών, ότι τα «σενάρια» τα οποία εξετάζονται είναι είτε η διατήρηση της υφιστάμενης χάραξης με την δημιουργία ενός δρόμου ήπιας κυκλοφορίας είτε η ανατολικότερη χάραξη του δρόμου, προκειμένου να αποφευχθούν παρεμβάσεις στην προστατευόμενη περιοχή του Καϊάφα. Η Ολυμπία Οδός που έχει ήδη εκπονήσει την σχετική μελέτη, σύμφωνα με πληροφορίες της «Πρώτης» έχει ήδη επεξεργαστεί και ένα τρίτο σενάριο χάραξης του δρόμου, που βρίσκεται μεν ανατολικότερα της υφιστάμενης χάραξης, αλλά δεν σχετίζεται με το σενάριο που όλοι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Οι προτάσεις μάλιστα που θα κατατεθούν προς το Υπουργείο Υποδομών εντός των επόμενων ημερών, είναι κοστολογημένες. Από πλευράς του υπουργείου Υποδομών και της Κυβέρνησης θα πρέπει να αναζητήσει τους πόρους υλοποίησης του έργου.

Πύργος- Καλό Νερό- Τσακώνα
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση του Μεσσήνιου Βουλευτή: « Κατόπιν ενεργειών της κυβέρνησης κατά την προηγούμενη θητεία, το έργο έχει ήδη ενταχθεί στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, η οποία ανέλαβε την εκπόνηση μελέτης για την εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων για το τμήμα στο ύψος του Καϊάφα.
Πλέον η μελέτη αυτή βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης και προβλέπει τρεις διαφορετικές εναλλακτικές λύσεις προκειμένου να υπάρξει υπέρβαση του προβλήματος με την περιβαλλοντική αδειοδότηση του συγκεκριμένου τμήματος, η οποία στην προηγούμενη μορφή της είχε απορριφθεί μετά από προσφυγή στο ΣτΕ.
Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται η οριστικοποίηση της μελέτης και η τυπική υποβολή της στη Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στη συνέχεια προγραμματίζεται η ενδελεχής εξέταση των τριών προτάσεων, ώστε να επιλέγει η προσφορότερη προκειμένου να προχωρήσει η αναζήτηση χρηματοδοτικού εργαλείου για την κατασκευή του έργου».

Π. Μαντάς:
«Ολοκληρώνεται η νέα μελέτη,
με τρεις εναλλακτικές προτάσεις»

Ερωτηθείς από την «Πρώτη» ο Βουλευτής Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς τόνισε χαρακτηριστικά: «Είναι εξαιρετικά ευχάριστο για όλους μας και ιδιαίτερα για τους πολίτες της Ηλείας και της Μεσσηνίας, αλλά και για κάθε Πελοποννήσιο, να βλέπουμε επιτέλους τον οδικό άξονα «Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα» να οδηγείται βήμα-βήμα προς την υλοποίηση. Διότι δυστυχώς κατά την περίοδο των μνημονίων, όλοι γίναμε μάρτυρες τεράστιων και κυρίως αχρείαστων καθυστερήσεων που πήγαν το έργο πάρα πολύ πίσω και ουσιαστικά το θυσίασαν στον βωμό των μικροκομματικών συμφερόντων των κυβερνώντων της περιόδου 2015-2019. Ευτυχώς σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά. Έχουμε πια διαδοχικές κυβερνήσεις υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία, οι οποίες έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν και τη βούληση αλλά και το πολιτικό σθένος να σπρώξουν τα πράγματα μπροστά. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και με τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, ο οποίος μετά τη γνωστή απόρριψη των περιβαλλοντικών όρων από το ΣτΕ για το τμήμα στο ύψος του Καϊάφα, είχε μείνει σε στασιμότητα.
Πλέον ολοκληρώνεται η νέα μελέτη, με τρεις εναλλακτικές προτάσεις για το συγκεκριμένο ζήτημα και απομένει στο υπουργείο Υποδομών να λάβει τις τελικές αποφάσεις και να κάνει την πιο πρόσφορη επιλογή. Διότι πρέπει όλοι να γνωρίζουμε ότι δεν αρκεί απλά να υπάρχει μελέτη, αλλά αυτή θα πρέπει ταυτόχρονα και να μπορεί να χρηματοδοτηθεί και να μπορεί να υλοποιηθεί. Σε κάθε περίπτωση πάντως, θα ήθελα να διαβεβαιώσω κάθε πολίτη ότι η κυβέρνηση παραμένει σταθερά και αταλάντευτα αφοσιωμένη στην υλοποίηση αυτού του έργου. Χωρίς άλλα μπρος-πίσω, χωρίς αναίτιες καθυστερήσεις, με σίγουρα βήματα και με γνώμονα την αναβάθμιση και ανάπτυξη κάθε περιοχής».

Α. Αγγελίδου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ