Πατρών-Πύργου: Πέρασαν τα Λεχαινά και… συνεχίζουν οι κορύνες

Τα παράπονα αυξάνονται, αλλά δεν υπάρχει καμία θεσμική παρέμβαση

Του Μιχάλη Δημητρόπουλου
mixalisdimitro@hotmail.com

Ακάθεκτες συνεχίζουν οι κορύνες που τοποθετούνται στον υφιστάμενο δρόμο Πατρών-Πύργου, εν μέσω Δεκαπενταύγουστου, με την οδική κίνηση να έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Μέχρι και χθες το μεσημέρι, η τοποθέτηση είχε ξεπεράσει τα φανάρια του κόμβου Λεχαινών και συνεχιζόταν προς Πύργο.

Υπενθυμίζουμε πως οι εν λόγω παρεμβάσεις εντάσσονται στο έργο «Επείγουσες παρεμβάσεις αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) Πατρών –Πύργου», ύφους 30 εκατ. ευρώ που υλοποιείται από το Υπουργείο Υποδομών με ανάδοχο την εταιρία «ΑΚΤΩΡ».

Οι παρεμβάσεις ξεκινούν από τον κόμβο της Κάτω Αχαΐας και «έρχονται» προς Πύργο. Στο μεγαλύτερο μέρος του δρόμου η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) έχει εξαφανιστεί, ενώ η κυκλοφορία ανά περίπου δύο χιλιόμετρα αλλάζει από μονή σε διπλή, χωρίς επαρκή σήμανση. Ειδικά τώρα τους, καλοκαιρινούς μήνες, με την αυξημένη κίνηση είναι πλέον σύνηθες τα οχήματα να κινούνται με 50 χλμ/ώρα, με την μετάβαση από Πύργο σε Πάτρα να έχει αυξηθεί σημαντικά χρονικά.

Τα παράπονα των κατοίκων έχουν αυξηθεί, ωστόσο δεν φαίνεται να «ιδρώνει» το αυτί κανενός, καθώς πέρα από δύο επισκέψεις κλιμακίου του Υπουργείου Υποδομών στον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αχαΐας και τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ηλείας, δεν έχει γίνει κάποια άλλη θεσμική παρέμβαση, ούτε από τους Δήμους, ούτε από την Περιφέρεια.

Η Ν.Ε. Ηλείας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος έχει αποστείλει εδώ και καιρό επιστολή προς την κ. Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών με μία σειρά από καίρια θέματα για τις παρεμβάσεις με τις κορύνες, αλλά όχι μόνο δεν υπήρξε απάντηση, μα επιπλέον δεν καλέστηκε ούτε στην σύσκεψη στην Π.Ε. Ηλείας εκπρόσωπος του ΤΕΕ.

Η μελέτη

Το έργο της οδικής ασφάλειας το είχε εισηγηθεί αρχικά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προς το Υπουργείο Υποδομών. Η αρχική μελέτη που είχε εκπονηθεί από την Π.Δ.Ε περιελάμβανε ασφαλτοστρώσεις σε σημεία όπου υπήρχε εκτεταμένη φθορά του οδοστρώματος αλλά και παρεμβάσεις στα σημεία όπου είχαν κριθεί ως ιδιαίτερα επικίνδυνα, λόγω των τροχαίων ατυχημάτων που είχαν σημειωθεί, με το συνολικό προϋπολογισμό του έργου 15 εκατ. ευρώ.

Το Υπουργείο έλαβε τα στοιχεία της μελέτης και προχώρησε στην εκπόνηση νέας μελέτης στην οποία προβλέπονται κορύνες σε μήκος 70 χιλιομέτρων (!), δημιουργία κόμβων και ασφαλτόστρωση σε όλο το μήκος της Πατρών- Πύργου, με συνολικό προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρώ.

Σχετικά Άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ