Θάνατος τριών παιδιών στην Πάτρα: Αυτή είναι η δεύτερη ουσία που βρέθηκε στην Τζωρτζίνα – Δείτε την τοξικολογική εξέταση

Το protothema.gr αποκαλύπτει το επίσημο έγγραφο που αναφέρει ότι εκτός από την κεταμίνη στον οργανισμό της Τζωρτζίνας βρέθηκαν βενζοδιαζεπίνες που έχουν αγχολυτικές, υπνωτικές και μυοχαλαρωτικές ιδιότητες – Σε συνδυασμό με την κεταμίνη που της έδωσε η Πισπιρίγκου μπορεί να δημιουργήσουν ένα θανατηφόρο κοκτέιλ 

Νέα δεδομένα στο θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας στην Πάτρα αποκαλύπτονται μέσα από τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων που φέρνει στο φως της δημοσιότητας το protothema.gr.

Σύμφωνα με το επίσημο έγγραφο, εκτός από την κεταμίνη στον οργανισμό της Τζωρτζίνας βρέθηκαν βενζοδιαζεπίνες. Δηλαδή μια ουσία που χρησιμοποείται για την παρασκευή συγκεκριμένων χαπιών με αγχολυτικές, υπνωτικές και μυοχαλαρωτικές ιδιότητες και η μεγάλη ποσότητα προκαλεί έντονη δυσφορία. Και για αυτό θα πρέπει να περιορίζεται η χρήση της και μόνο κατόπιν παρακολούθησης ιατρού. 

Οι συγκεκριμένες ουσίες  περιέχονταν στο φαρμακευτικό σχήμα που ελάμβανε η μικρή Τζωρτζίνα από το νοσοκομείο Παίδων. Όμως οι ουσίες αυτές, αν χορηγηθούν μαζί με κεταμίνη έχουν την ιδιότητα να καθιστούν την κεταμίνη ακόμη πιο δραστική και στην προκειμένη περίπτωση θανατηφόρα.  Όπως αναφέρεται στο έγγραφο των τοξικολογικών εξετάσεων οι ουσίες που βρέθηκαν είναι οι: Midazolam, nordazepam, clobazam και norclobazam.

Όπως αναφέρεται στο έγγραφο που φέρει ημερομηνία 24 Μαρτίου 2022 από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στον οργανισμό της Τζωρτζίνας και στο δείγμα αίματος βρέθηκαν αντιεπιληπτικές ουσίες που προφανώς χορηγούνταν στο παιδί από τους γιατρούς του νοσοκομείου, αναισθητικές ουσίες (δηλ. κεταμίνη, θειοπεντάλη, προποφόλη) και βενζοδιαζεπίνες  (διαζεπάμη, αλπραζολάμη, φλουνιτραζεπάμη κλπ.) και συγκεκριμένα τα:  Midazolam, nordazepam, clobazam και norclobazam (βενζοδιαζεπίνες), ketamine, norketamine, lidocaine, prilocaine (αναισθητικά).

Η αποκάλυψη των τοξικολογικών εξετάσεων και το γεγονός ότι η μητέρα χορηγούσε στο παιδί και κεταμίνη, δημιουργούν ένα εφιαλτικό σκηνικό για το τι περνούσε το κοριτσάκι τους τελευταίους μήνες της ζωής της. Η χρήση των συγκεκριμένων φαρμάκων που ανήκουν στην κατηγορία των αγχολυτικών σε συνδυασμό με τα αναισθητικά όπως η κεταμίνη, δημιουργούσαν ένα ιδιαίτερα τοξικό «κοκτέιλ» φαρμάκων που επηρέασαν καταλυτικά τον οργανισμό της 9χρονης.

Σύμφωνα με πηγές από την ιατροδικαστική υπηρεσία, συγκεριμένες ουσίες έχουν μπει στο μικροσκόπιο και εξετάζονται. Εκτιμούν πως το συγκεκριμένο κοκτέιλ φαρμάκων σε συνδυασμό με την κεταμίνη  όταν συνυπάρχουν στον οργανισμό η τοξικότητα της κεταμίνης εκδηλώνεται σε μικρότερες συγκεντρώσεις.

Σχετικά Άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ