«Στον αέρα το χρονοδιάγραμμα του Πάτρα-Πύργος»

Ο Μιχάλης Κατρίνης έφερε στη Βουλή το θέμα με επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών

«Καθυστερεί η έγκριση για τον αυτοκινητόδρομο από την Ε.Ε, ενώ δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες βελτίωσης του υφιστάμενου δρόμου», τόνισε

Ζητά από την κυβέρνηση να προκρίνει τη λύση της ολοκλήρωσης του «Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη» με χρηματοδότηση από τα ΠΕΠ των περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου

Με επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών κ. Καραμανλή, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτής Ηλείας κ. Μιχάλης Κατρίνης επανέφερε κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με την προοπτική κατασκευής των δύο μεγάλων οδικών αναπτυξιακών αξόνων για την Ηλεία: του δρόμου «Πάτρα-Πύργος» και του οδικού άξονα «Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη».

Ο κ. Κατρίνης τόνισε στην ερώτησή του:

α) σχετικά με τον οδικό άξονα «Πάτρα-Πύργος», 20 μήνες μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από τη ΝΔ και 1 χρόνο μετά την υποβολή του σχετικού αιτήματος για παραχώρηση στην ‘’Ολυμπία Οδό’’, αναμένεται ακόμα η τελική έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ε.Ε., γεγονός που καθιστά αμφίβολο να ολοκληρωθεί το έργο μέχρι τον Οκτώβριο του 2024, όπως έχει δεσμευτεί η κυβέρνηση 5 μήνες πριν.

β) σχετικά με τον οδικό άξονα «Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη», που έχει υπερτοπική σημασία, δεν εντάχθηκε τελικά στα έργα που θα χρηματοδοτηθούν από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και είναι αμφίβολη η ολοκλήρωσή του.

Παράλληλα, ο κ. Κατρίνης στηλίτευσε το γεγονός ότι ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες βελτίωσης του υφιστάμενου δρόμου Πάτρα-Πύργος, η επικινδυνότητα του οποίου είναι γνωστή στο πανελλήνιο λόγω των συχνών τροχαίων δυστυχημάτων, ενώ σε λίγες ημέρες απελευθερώνονται οι μετακινήσεις και ξεκινά η τουριστική περίοδος.

Ο κ. Κατρίνης έθεσε δύο συγκεκριμένα ερωτήματα στον Υπουργό Υποδομών:

1ον) Πότε θα ξεκινήσει και πότε θα ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος «Πάτρα-Πύργος», καθώς και οι εργασίες βελτίωσης του υφιστάμενου οδικού δικτύου;

2ον) Προτίθεται να προκρίνει τη λύση της ολοκλήρωσης του «Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη» με χρηματοδότηση από τα ΠΕΠ των περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου, όπως είχε προταθεί εναλλακτικά πριν 5 μήνες;

Σχετικά Άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ