Ένας χρόνος χωρίς τον αγωνιστή Μανώλη Αγιομυργιαννάκη

Ήταν το πρώτο θύμα της πανδημίας του κορωνοϊού

Πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος από το πρώτο θύμα του κορωνοϊού στην χώρα μας…. Από την ημέρα που όλη η Ηλεία «πάγωσε» στο άκουσμα του θανάτου του Μανώλη Αγιομυργιαννάκη. Ενός ανθρώπου που αγωνιζόταν για το κοινό καλό και δεν σταμάτησε να αγωνίζεται έως τη μέρα που έφυγε από τη ζωή.

Ο «δικός μας» Μανώλης Αγιομυργιαννάκης, γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ωστόσο έζησε στην Αμαλιάδα και από την θέση του Περιφερειακού Συμβούλου από το Μάη του 2014 έως τον Μάρτη του 2020, που έφυγε από τη ζωή, έδωσε τον δικό του αγώνα για την Ηλεία.

Ο αγώνας για το δρόμο

Ο μεγαλύτερος αγώνας του Μανώλη Αγιομυργιαννάκη, που τον οδήγησε ακόμα και στο να συγκρουστεί εντός του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας. Ήταν η υλοποίηση του δρόμου Πάτρα- Πύργου.

Από την πρώτη στιγμή ο Μ. Αγιομυργιαννάκης αντιλαμβανόμενος ότι ο σχεδιασμός του πρώην υπουργού Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Σπίρτζη για κατάτμηση του έργου θα οδηγούσε σε σημαντικές καθυστερήσεις. Τον οδήγησε στο να συγκρουστεί διεκδικώντας την άμεση υλοποίηση του έργου.

Ένας χρόνος έχει περάσει από την ημέρα που ο Μανώλης Αγιομυργιαννάκης έφυγε από τη ζωή. Κι ακόμα οι υποσχέσεις του υπουργού Υποδομών αλλά και του ίδιου του Πρωθυπουργού για άμεση υλοποίηση του έργου ως ενιαίο, δεν έχουν υλοποιηθεί.

Η τελευταία επίσημη ενημέρωση των δημάρχων της Ηλείας από τον υπουργό Υποδομών για την πορεία εξέλιξης του έργου του αυτοκινητόδρομου έγινε το Νοέμβριο του 2019. Έκτοτε πέραν από τις ανακοινώσεις που ανά διαστήματα βγαίνουν από το υπουργείο Υποδομών. Καμία επίσημη ενημέρωση για το ζήτημα του έργου της Πατρών Πύργου δεν υπάρχει.

Την ίδια στιγμή «διαρροές» που εμφανίζονται ως» καλά πληροφορημένες πηγές» από το υπουργείο Υποδομών κάνουν λόγο για έναρξη του έργου Πατρών – Πύργου. Μέσα στο καλοκαίρι του 2021. Σε μία προσπάθεια να κατευνάσουν την έντονη δυσαρέσκεια των Ηλείων για την τεράστια καθυστέρηση έναρξης των εργασιών του έργου.

Εκκρεμούν ωστόσο απαντήσεις – διευκρινήσεις για το πως το έργο θα συνεχιστεί ως ενιαίο. Μάλιστα θα περάσει ως επέκταση σύμβασης στην «Ολυμπία Οδό». Από τη στιγμή που δεν έχει περάσει προς έγκριση (σ.σ. η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης) από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.  Ακόμα δεν έχει υπάρξει απάντηση για το τι θα γίνει με τους αναδόχους του έργου. Οι οποίοι «πετάχτηκαν» εκτός αυτού και τι θα γίνει με το Πάτρα- Πύργος εάν οι εργολάβοι προσφύγουν δικαστικά;

Την ίδια στιγμή, στο δρόμο καρμανιόλα και παρά το διανύουμε περίοδο lockdown και η κυκλοφορία είναι σημαντικά μειωμένη. Συνεχίζουν να χάνονται ανθρώπινες ζωές… Έτσι το όραμα του Μανώλη Αγιομυργιαννάκη αλλά και όλων των Ηλείων για την υλοποίηση έστω ενός μεγάλου αναπτυξιακού έργου στην Ηλεία παραμένει «παγωμένο».

Σχετικά Άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ