Για 13 χιλιόμετρα οι εργασίες εκτελούνται μέσα από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, καθώς ταυτόχρονα διεξάγεται κανονικά η κυκλοφορία στον παλιό δρόμο.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα–Πύργος κατασκευάζεται και η ΑΒΑΞ εκτελεί το πιο σύνθετο κομμάτι του, το Α’ τμήμα μήκους 21,3 χλμ., από το Μιντιλόγλι μέχρι την Κάτω Αχαΐα.
Για 13 χιλιόμετρα οι εργασίες εκτελούνται μέσα από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, καθώς ταυτόχρονα διεξάγεται κανονικά η κυκλοφορία στον παλιό δρόμο.
Η ΑΒΑΞ έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο, όπου η κάμερα καταγράφει τους εντατικούς ρυθμούς με τους οποίους εκτελούνται τα έργα στο Α’ τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου, που ξεκινά λίγο έξω από την αχαϊκή πρωτεύουσα, από το Μιντιλόγλι και φτάνει μέχρι τα Καραίικα.
Στο Α’ τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου «Πάτρα–Πύργος» απασχολούνται περισσότεροι από 450 εργαζόμενοι και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο 53% της υλοποίησής του.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι εργασίες εκτελούνται ταχύτατα και η εμπειρία και τεχνογνωσία της κατασκευαστικής αποτυπώνονται στην κατασκευή ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου. Ο χρόνος πλέον για την ολοκλήρωση του έργου μετρά αντίστροφα σύμφωνα με την εταιρεία.
Ο αυτοκινητόδρομος διαθέτει: Δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14 μέτρων, 2 γέφυρες, 19 άνω και κάτω διαβάσεις, 3 ανισόπεδοι κόμβοι, 42 τοίχοι αντιστήριξης.
Η ΑΒΑΞ, όπως σημειώνει, εφαρμόζει αυστηρά μέτρα ασφάλειας και περιβαλλοντικής προστασίας για την κατασκευή του έργου: 14 βυτιοφόρα νερού μειώνουν καθημερινά την αιωρούμενη σκόνη, ειδικά μέτρα εφαρμόζονται για τη μείωση της όχλησης κατά την κατασκευή, ενώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, η κατασκευαστική εταιρεία διεξάγει περιβαλλοντικές μετρήσεις, τηρώντας τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές.
«Μέσα στο 2025 ένας νέος, σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος 75 χλμ. θα είναι γεγονός. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών–Πύργου» καταλήγει η ΑΒΑΞ.