Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕλλάδαΘεσσαλονίκη: Βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού διαφημίζει τη λέξη «μ@λ@κ@ς» ως σήμα κατατεθέν...

Θεσσαλονίκη: Βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού διαφημίζει τη λέξη «μ@λ@κ@ς» ως σήμα κατατεθέν για να προσελκύσει επισκέπτες

Σάλο έχει προκαλέσει το οποίο δημιούργησε μια ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ανέβηκε στο λογαριασμό του Οργανισμού στα social media.

Το βίντεο αυτό που ήταν στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της Θεσσαλονίκης, και διαφήμιζε πράγματα όπβς ο φραπές και η λέξη… μ@λ@κ@ς ως σήματα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών!

Όπως είναι φυσικό αυτό προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα να κατέβει.

Η  η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, μιλώντας στον Status Fm ανέλαβε την ευθύνη για αυτό το βίντεο.

Όπως είπε «μια ομάδα 9 παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό. Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο newsit.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού διαφημίζει τη λέξη «μ@λ@κ@ς» ως σήμα κατατεθέν για να προσελκύσει επισκέπτες

Σάλο έχει προκαλέσει το οποίο δημιούργησε μια ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ανέβηκε στο λογαριασμό του Οργανισμού στα social media.

Το βίντεο αυτό που ήταν στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της Θεσσαλονίκης, και διαφήμιζε πράγματα όπβς ο φραπές και η λέξη… μ@λ@κ@ς ως σήματα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών!

Όπως είναι φυσικό αυτό προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα να κατέβει.

Η  η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, μιλώντας στον Status Fm ανέλαβε την ευθύνη για αυτό το βίντεο.

Όπως είπε «μια ομάδα 9 παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό. Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο newsit.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ