Οδηγός επιχειρηματικής επιτυχίας – Πώς να προωθήσετε προϊόντα με σύγχρονες μεθόδους μάρκετινγκ

0
2
1

Σήμερα, το διαδίκτυο έχει κατακλύσει κάθε πτυχή της καθημερινότητας και είναι φυσικό να αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις το αξιοποιούν πλέον συστηματικά. Ο ανταγωνισμός τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά, ακόμα και σε αυτό το πεδίο μετάδοσης πληροφορίας, το οποίο συνδυάζει την εικόνα, τον ήχο και τη διαδραστικότητα.

Σε αντίθεση με τα παλαιότερα μέσα, στο διαδίκτυο εσείς μπορείτε να δώσετε στον χρήστη τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με μία διαφήμιση, ξεκινώντας από μια απλή προβολή και φτάνοντας σε πλήρη διαδικασία παραγγελίας προϊόντος ή επιλογής υπηρεσίας.

Ο χρόνος στο διαδίκτυο κυλά με τους ρυθμούς που επιλέγει ο καθένας. Η προβολή βίντεο, η περιήγηση σε ιστοσελίδες και η χρήση κοινωνικών μέσων απαιτεί μια καλά δομημένη στρατηγική από την πλευρά κάθε επιχείρησης. Μια εταιρεία που ασχολείται με το internet marketing και το merchandizing πρέπει να γνωρίζει πού θα προβάλει το προϊόν της, σε ποιο κοινό θα στοχεύσει και τι περιεχόμενο θα χρησιμοποιήσει για να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, αν αναζητήσετε διανομή φυλλαδίων Αθήνα ή σε άλλες περιοχές, θα βρείτε πολλές εταιρείες που όχι μόνο σχεδιάζουν φυλλάδια αλλά αναλαμβάνουν και τη φυσική τους διανομή. Οι περισσότερες από αυτές έχουν εμπειρία στο πώς να συλλέξουν πληροφορίες και να τις παρουσιάσουν πάνω στο χαρτί με τρόπο εμφανή, κατανοητό και εντυπωσιακό.

Ωστόσο, σήμερα η επαφή του καταναλωτή με ένα έντυπο φυλλάδιο από μόνη της δεν αρκεί. Για να πετύχετε μεγαλύτερη σύνδεση, θα πρέπει να ενισχύσετε αυτή την εμπειρία με διαδραστικά στοιχεία. Ένας απλός τρόπος είναι να ενσωματώσετε QR codes που οδηγούν τον καταναλωτή στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας. Εκεί μπορεί να δει περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία, ενισχύοντας έτσι την πιθανότητα να προβεί σε αγορά αν όχι άμεσα, σίγουρα στο προσεχές μέλλον.

Επιπλέον, μπορείτε να προσελκύσετε τον καταναλωτή προσφέροντάς του ένα κίνητρο: ένα κουπόνι έκπτωσης, μια συμμετοχή σε διαγωνισμό ή κάποια άλλη προσφορά, με αντάλλαγμα την συμπλήρωση μιας απλής φόρμας επικοινωνίας. Έτσι, όχι μόνο αυξάνετε την αλληλεπίδραση, αλλά μπορείτε και να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας, βασισμένοι σε πραγματικά δεδομένα, όπως οι εγγραφές και τα στατιστικά επισκεψιμότητας.

Βέβαια, η επιτυχία της διαφήμισης δεν αρκεί από μόνη της. Ακόμα και η καλύτερα στημένη καμπάνια μπορεί να προσελκύσει πολλούς πελάτες, αλλά αν το προϊόν δεν είναι αντάξιο των προσδοκιών, η απογοήτευση θα επιστρέψει πίσω στην επιχείρηση. Σε αυτό το σημείο, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η διαφήμιση φέρνει την πρώτη εντύπωση, το προϊόν όμως είναι αυτό που θα τη διατηρήσει.

Σήμερα, υπάρχουν πλήθος ψηφιακών εργαλείων που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε την πορεία μιας διαφήμισης, να καταγράφετε την ανταπόκριση του κοινού και να βελτιώνετε συνεχώς την προσέγγισή σας. Η συνεχής αξιολόγηση της στρατηγικής προώθησης ενός προϊόντος μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα πιο αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας και να κατανείμετε καλύτερα τον προϋπολογισμό σας.

Επιχειρήσεις που κατανοούν τις ανάγκες της αγοράς και επενδύουν σε συνδυασμένες λύσεις όπως η διανομή φυλλαδίων και Merchandizing, σε συνδυασμό με onlinemarketingείναι αυτές που καταφέρνουν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Δεν προωθούν απλώς προϊόντα, αλλά χτίζουν μια ισχυρή, επαγγελματική εικόνα στην αγορά και εδραιώνουν το όνομά τους με συνέπεια και αξιοπιστία.