«Χωρίς καμία πλέον αμφιβολία ή επιφύλαξη, η κατασκευή του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πύργου – Πατρών θα ξεκινήσει εντός του 2021. Αυτό διαβεβαίωσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπ. Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης σε πολύωρη τηλεδιάσκεψη που είχε με τον Ηλείο Βουλευτή Ανδρέα Νικολακόπουλο». Αυτή ήταν η τελευταία χρονικά αναφορά από εκπρόσωπο του υπουργείου Υποδομών σε ότι αφορά το πολύπαθο έργο Πάτρα-Πύργος. Μία ακόμα αναφορά που έρχεται να προστεθεί στον κυκεώνα δηλώσεων και ανακοινώσεων, είτε από τον Γ.Γ. του υπουργείου, είτε από τον ίδιο τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, οι οποίοι εδώ και ένα χρόνο ανακοινώνουν την έναρξη των εργασιών χωρίς να έχουν την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής! Κάποιος θα μπορούσε να σχολιάσει πως φέρονται στους Ηλείους σαν να «μοιράζουν χάντρες και καθρεφτάκια για ιθαγενείς».
Από την στιγμή που ο Κ. Καραμανλής αποφάσισε να προχωρήσει στη διάλυση των τεσσάρων ενεργών συμβάσεων του έργου και να ξεκινήσει τις διαδικασίες για ένταξη εκ νέου του έργου στη Παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, ήταν αναμενόμενο πως το έργο θα μετατίθετο χρονικά. Οι διαδικασίες του Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι χρονοβόρες και άκρως γραφειοκρατικές, γνωστό αυτό. Γι’ αυτό άλλωστε είχαμε και την αλλαγή στάσης ως προς τη δυνατότητα χρηματοδότησης του Έργου πέραν της 31ης/12/2023 (ως έργο phasing). Παρά τα παραπάνω δεδομένα όμως, στο υπουργείο από τις αρχές του 2020 ξεκίνησαν τις αναφορές για έναρξη των εργασιών το 2020, οι οποίες τώρα μετατέθηκαν για το… 2021. Σε ότι αφορά την ολοκλήρωση του έργου, οι δηλώσεις των εκπροσωπών του υπουργείου ποικίλουν… ανάμεσα στο 2023 και το 2024.
Σήμερα, η «ΠΡΩΤΗ» σας παρουσιάζει μερικές από τις δηλώσεις και ανακοινώσεις των κ.κ. Καραμανλή και Καραγιάννη, με χρονική σειρά, από τον Μάιο του 2020 μέχρι και σήμερα. Ανθολογούμε, δηλαδή, τον εμπαιγμό της Ηλείας… «Κρείττον του λαλείν το σιγάν», έλεγαν οι αρχαίοι. Που σημαίνει ότι σε κάποιες περιπτώσεις είναι πολύ καλύτερο να σιωπά κανείς από το να ομιλεί.
06/05/2020
Καραγιάννης: «Γίνονται ενέργειες να ξεκινήσουν Πάτρα – Πύργος και Αυτοκινητόδρομος Ε65»
«Για έργα όπως είναι ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος και ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), γίνονται ενέργειες ώστε να ξεκινήσει η κατασκευή τους», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στην ΕΡΤ1 και ερωτηθείς για τα μεγάλα έργα και τον προγραμματισμό τους. Παράλληλα, γνωρίζοντας την αναγκαιότητα αλλαγής του νόμου 4412 περί δημοσίων συμβάσεων, ανέφερε πως στις αρχές καλοκαιριού θα είναι έτοιμο προς κατάθεση το σχετικό Νομοσχέδιο.
Στο ερώτημα, ειδικότερα για την Πατρών – Πύργου, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι το έργο αυτό είναι ένα πολύπαθο έργο που έχει ταλαιπωρήσει τους κατοίκους της περιοχής και όχι μόνο. «Εμείς από την ώρα που ήρθαμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εξετάσαμε πόσο προβληματικά ήταν στημένο και εξασφαλίζοντας πάντα το δημόσιο συμφέρον, προχωρήσαμε σε μια λύση η οποία, εφόσον και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δώσει γρήγορα τις εγκρίσεις, θα ολοκληρώσει το έργο μέχρι το 2023, που είναι και ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσής του». Για τις εργολαβίες του έργου ο κ. Γιώργος Καραγιάννης, διευκρίνισε ότι από τις 8 εργολαβίες είχαν υπογραφεί συμβάσεις στις 5. Κι από αυτές, οι 2 δεν ξεκίνησαν ποτέ και τελικά έμειναν μόνο 3. «Αυτό εμείς, ήρθαμε και το διορθώσαμε, το βάλαμε στους σωστούς δρόμους, το επανασχεδιάσαμε και πολύ άμεσα, σε συμφωνία με την “Ολυμπία Οδό” θα προχωρήσουμε στην κατασκευή του έργου».
25/05/2020
Καραμανλής στην «ΠΡΩΤΗ»: «Αν όλα πάνε καλά, μπορούμε ακόμα και μέσα σε ένα 6μηνο να έχουμε ξεκινήσει»
Ο Κ. Καραμανλής τόνισε, μεταξύ άλλων, σε δηλώσεις του στην «ΠΡΩΤΗ»: «Το επόμενο διάστημα περιμένουμε την οριστική απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αυτή άλλωστε είναι η διαδικασία που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις. Πιέζουμε όσο μπορούμε την κατάσταση και τώρα ειδικά, λόγω του κορωνοϊού και των επιπτώσεών του, θέλουμε ακόμα περισσότερο αυτό το έργο που είναι ώριμο να τρέξει. Αν όλα πάνε καλά, μπορούμε ακόμα και μέσα σε ένα 6μηνο να έχουμε ξεκινήσει».
16/06/2020
Καραμανλής: «Προχωρημένες οι επαφές με Κομισιόν για το Πάτρα-Πύργος»
Ως προχωρημένες χαρακτήρισε τις συζητήσεις με την Κομισιόν για την έγκριση υλοποίησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Σε σημερινή ενημέρωση στα μέλη της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για την πορεία του έργου ο υπουργός έριξε τα βέλη του στο ΣΥΡΙΖΑ για την κατάτμηση του έργου.
Όπως είπε το υπουργείο ήρθε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο για την ένταξη του έργου στην Ολυμπία Οδό. Όπως είπε η συμφωνία έγινε σε χρόνο ρεκόρ, σε 6 μήνες. Από τις 3 απαιτούμενες εγκρίσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχει ληφθεί η πρώτη από την DG Regio ενώ αναμένεται και από την DG Grow. Ακολούθως, εφόσον αποδειχθεί ότι δεν υπάρχει κρατική χρηματοδότηση, θα ληφθεί και η έγκριση από την DG Comp. Εξασφαλίστηκε επίσης η ένταξη του έργου (σε περίπτωση που δεν τελειώσει το 2023), στο ΕΣΠΑ 2021-2027.
Το έργο σύμφωνα με τον κ.Καραμανλή, θα πραγματοποιηθεί σε 36 μήνες με κόστος 310 εκατ.ευρώ αντί για 510 εκατ.ευρώ που προβλεπόταν στην περίπτωση της κατάτμησης. Διόδια θα υπάρχουν με τιμές ανάλογες με το υπόλοιπο εθνικό δίκτυο δηλαδή 0,06 ευρώ/χιλιόμετρο. Ο υπουργός μάλιστα αποκάλυψε πως το υπουργείο είναι διατεθειμένο να δώσει και πριμ για την ταχύτερη ολοκλήρωση του έργου. Επίσης εξήγγειλε την παράταση κατά 3 χρόνια την διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, από το 2041 στο 2044.
04/07/2020
Καραγιάννης: «Σύντομα θα μπορούμε να προχωρήσουμε την Πατρών-Πύργου»
«Ο οδικός άξονας Πάτρας-Πύργου σήμερα θα ήταν έτοιμος αν η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε αποφασίσει να τα σταματήσει όλα και να κατατμήσει το έργο σε 8 κομμάτια. Πλέον όλοι το γνωρίζουμε αυτό. Όπως επίσης γνωρίζουμε και γιατί έγινε και –το κυριότερο- ποια καταστροφικά αποτελέσματα είχε».
Αυτό τόνισε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, στην χθεσινή του ομιλία από το βήμα του 8ου Περιφερειακού Αναπτυξιακού Συνεδρίου που διοργάνωσε η εφημερίδα Πελοπόννησος στην Πάτρα.
Για την συνέχεια του έργου ο Γ.Γ. σημείωσε πως ήρθε ήδη σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο της Ολυμπίας Οδού προκειμένου να υλοποιήσει το συνολικό έργο και μάλιστα με το ίδιο τίμημα που προβλεπόταν στις 8 εργολαβίες, ενώ κατάφερε και έπεισε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη δυνατότητα χρηματοδότησης του έργου πέραν της 2023, ως έργο phasing. «Βρισκόμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προκειμένου να ξεπεραστούν ζητήματα ανταγωνισμού και είμαστε αισιόδοξοι πως σύντομα θα μπορούμε να προχωρήσουμε» σημείωσε χαρακτηριστικά ενώ εξήγγειλε και έργα οδικής ασφάλειας για τον υφιστάμενο δρόμο προκειμένου να βελτιωθούν τα σημερινά πολύ κακά χαρακτηριστικά του.
19/06/2020
Καραγιάννης: «Διαλέξαμε τον πιο σύντομο δρόμο για την Πατρών – Πύργου»
Στην εκπομπή του Alpha Radio «Τρίποντο στην οικονομία» και τον Χάρη Ντιγριντάκη, μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γεώργιος Καραγιάννης και αναφέρθηκε αρχικά στο χρονοδιάγραμμα των μεγάλων έργων υποδομών στη χώρα, αλλά και στα προβλήματα που αντιμετώπισε η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τις μελετητικές ανωριμότητες πολλών εξ αυτών.
Όπως χαρακτηριστικά είπε, «τα μεγάλα έργα δεν είναι “on-off”, στα οποία πατάμε το κουμπί και γίνονται με έναν μαγικό τρόπο, αλλά χρειάζονται προσεκτικές κινήσεις με στόχο να προχωρούν οι διαδικασίες με γνώμονα την υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος και τη διαφάνεια».
Ο κ. Γιώργος Καραγιάννης, αρχικώς, μίλησε για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, επισημαίνοντας ότι με την λύση που επελέγη από το υπουργείο – η παραχώρηση στην Ολυμπία Οδό – το έργο θα παραδοθεί το 2023.
Σε ερώτηση για το τι κάνει τώρα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο κ. Γιώργος Καραγιάννης, σημείωσε ότι «διαλέξαμε τον πιο σύντομο δρόμο και παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε, περάσαμε το έργο και στην επόμενη προγραμματική περίοδο, υπογράψαμε μνημόνιο συναντίληψης με την Ολυμπία Οδό και μπορούμε να πούμε ότι ο δρόμος θα είναι έτοιμο το 2023 και χωρίς να στοιχίσει ούτε ευρώ παραπάνω».
06-09-2020
Καραγιάννης: «Μέσα στο 2020 το «Πάτρα – Πύργος» υπό τη πίεση των θανατηφόρων τροχαίων!»
Μιλώντας στο ΑΠΕ ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών ανέφερε χαρακτηριστικά: «Όσον αφορά στο Πάτρα- Πύργος, είμαστε πλέον στην τελική ευθεία. Αυτό το πολύπαθο έργο, που παραλίγο να καταδικαστεί για πάντα λόγω ανεύθυνων αποφάσεων της προηγούμενης κυβέρνησης, έχουμε δεσμευτεί να το κάνουμε πραγματικότητα. Πιστεύουμε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε πάρει τις απαραίτητες εγκρίσεις για να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Ταυτόχρονα, μέχρι να παραδοθεί ο νέος δρόμος, προχωράμε άμεσα σε επεμβάσεις βελτίωσης της οδικής ασφάλειας ύψους 25 εκατ. ευρώ στον υφιστάμενο δρόμο, προκειμένου να σταματήσει να αποτελεί καρμανιόλα».
02/11/2020
«Πράσινο φως» από την Ε.Ε. για το Πάτρα – Πύργος
Τη θετική απάντηση της αρμόδιας επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης (DG GROW) ανακοίνωσε πριν από λίγο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Συγκεκριμένα, η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζει να κάνει τη δουλειά του με συνέπεια και αποτελεσματικότητα και δεν ενδιαφέρεται για το παιχνίδι της διαστρέβλωσης και του λαϊκισμού. Χωρίς μεγάλα λόγια, προχωρά στο σχεδιασμό του, ώστε το 2024 να έχει ολοκληρωθεί το έργο και οι πολίτες της Δυτικής Ελλάδας να αποκτήσουν ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο υψηλής ποιότητας και λειτουργικότητας, που θα ενώνει την Πάτρα με το Πύργο με ασφάλεια».
07/12/2020
Καραγιάννης: «Καταφέραμε να πείσουμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή»
Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, στην εφημερίδα «ΓΝΩΜΗ» της Πάτρας στην οποία μίλησε και για το Πάτρα-Πύργος. Επεσήμανε ότι για να ολοκληρωθεί η προετοιμασία ένταξης του Πάτρα-Πύργος στην σύμβαση της Ολυμπίας Οδού, χρειάζεται πλέον μόνο η γνωστοποίηση στην DG Comp και ακολούθως να ξεκινήσουν τα έργα.
«Μετά από ένα έτος συστηματικής προσπάθειας από το Υπουργείο μας, η DG GROW (Γενική Διεύθυνση για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, απεφάνθη ότι η εκ νέου ενσωμάτωση του Πάτρα – Πύργος στη Σύμβαση Παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού είναι συμβατή με το Κοινοτικό Δίκαιο. Προχωράμε με σιγουριά πλέον και στο επόμενο και τελικό βήμα της διαδικασίας, που είναι η γνωστοποίηση στην Επιτροπή Ανταγωνισμού (DG Comp), ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει το έργο. Είναι μια πολύ σημαντική εξέλιξη για την πορεία της διαδικασίας επαναφοράς του έργου στον παραχωρησιούχο της Ολυμπίας Οδού και σε μια πορεία ομαλότητας προκειμένου να ξεκινήσει επιτέλους το πολύπαθο αυτό έργο. Η αλήθεια είναι πως η άσκηση που αναλάβαμε ήταν δύσκολη και χρειάστηκε επιμονή και συστηματική προσπάθεια για να πείσουμε την Ευρώπη για τα επιχειρήματά μας. Τα καταφέραμε όμως. Μιλήσαμε εξ αρχής με σαφήνεια και νηφαλιότητα για το δίκαιο των θέσεών μας, εντός και εκτός χώρας, αφού ουσιαστικά παραλάβαμε ένα νεκρό έργο όπου μετά από την παρέλευση του 33% του συμβατικού χρόνου υλοποίησής του, είχαμε μόλις 2% πρόοδο εργασιών και αυτές βέβαια σκόρπιες και εντελώς ασύνδετες μεταξύ τους.
Μιλάμε πάντα για ένα έργο που θα έπρεπε να έχει τελειώσει ήδη εδώ και έναν χρόνο αν η προηγούμενη κυβέρνηση δεν το έσπαγε ανεκδιήγητα σε οκτώ τμήματα προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα που όλοι ξέρουμε ότι ήθελαν να εξυπηρετήσουν. Δυστυχώς οι μεθοδεύσεις αυτές γίνονται σε βάρος του ελληνικού λαού, τον κόπων του και του δικαιώματός του για ανθρώπινες και σύγχρονες υποδομές. Αυτή είναι η αποστολή μας, αυτό θα παραδώσουμε», τόνισε.
11 Δεκεμβρίου 2020
Το χρονοδιάγραμμα εργασιών του Οδικού Άξονα «Πάτρα – Πύργος»
Το χρονοδιάγραμμα εργασιών του Οδικού Άξονα «Πάτρα – Πύργος» εξήγγειλε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
«Τώρα δεν τίθεται το θέμα αν θα γίνει ο δρόμος αλλά το πότε θα γίνει κι αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία όχι μόνο της κυβέρνησης αλλά όλης της χώρας» τονίζοντας πως έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του Έργου.
Αναφερόμενος στις ενέργειες που έκανε από την πρώτη στιγμή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τόνισε πως ήρθε σε συνεννόηση με τη Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής Ανάπτυξης (DG REGIO) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και πέτυχε την αλλαγή της στάσης της Κομισιόν για την χρηματοδότηση του Έργου πέραν του 2023 γιατί αν δεν ολοκληρώνονταν μέχρι τα τέλη του 2024 η Ε.Ε. θα ζητούσε να της επιστραφούν τα χρήματα που είχε διαθέσει και επιπρόσθετα όλες οι δαπάνες του έργου θα βάρυναν τους εθνικούς πόρους.
«Το γεγονός ότι καταφέραμε να μεταστρέψουμε την απόφαση της Κομισιόν και να δεχθεί την ένταξη του έργου ως ‘‘γέφυρα’’ στη νέα Προγραμματική Περίοδο, αποτελεί μια τεράστια επιτυχία» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι αφού εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, στην συνέχεια αποφασίσθηκε η επανένταξη του έργου στη Σύμβαση Παραχώρησης της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ, έγιναν οι αναγκαίες ενέργειες προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την επανένταξη του Τμήματος Πάτρα – Πύργος στη Σύμβαση Παραχώρησης και αναμένουμε την τελική έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν ώστε να έρθει προς κύρωση στην Βουλή η τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης.
«Ελπίζουμε πως εντός του πρώτου εξαμήνου του 2021 η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG COMP) θα έχει απαντήσει θετικά στο αίτημα μας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής τονίζοντας ότι «στόχος μας, είναι να εκκινήσουν οι εργασίες το συντομότερο».
15 Δεκεμβρίου 2020
Καραμανλής: «Ιούνιο του 2024 στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος»
Τον Ιούνιο του 2024 θα λειτουργήσει στο σύνολο του ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος ενώ το τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαγιά θα είναι έτοιμο τον Μάρτιο του 2023. Αυτό αποκάλυψε μεταξύ άλλων για το θέμα της κατασκευής και ολοκλήρωσης του δρόμου «Πάτρα- Πύργος», αλλά και στα έργα συντήρησης και οδικής ασφάλειας του υφιστάμενου δικτύου, σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Ηλείας «Λέτρινα FM» και τον δημοσιογράφο κ. Νίκο Λώλο.
Ο Υπουργός αφού ξεκαθάρισε ότι ο δρόμος Πάτρα – Πύργος θα δοθεί σε πλήρη λειτουργία το πρώτο εξάμηνο του 2024, τόνισε ότι μέχρι τότε έχουν εγκριθεί 30 εκατ. ευρώ για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο, με τις εργασίες να ξεκινούν το α’ εξάμηνο τού 2021.
Ο κ. Κώστας Καραμανλής σημείωσε ότι «στον δρόμο Πάτρα – Πύργος έχουν να δοθούν χρήματα για συντήρηση πάνω από μια 10ετία. Τώρα, έχουμε εγκρίνει 30 εκατ. ευρώ για αυτόν τον δρόμο, αφού ευθύνη μας είναι η ασφάλεια των πολιτών και ασφαλώς το προλαμβάνειν».
24/01/2021
Καραγιάννης: «Χωρίς άλλη καθυστέρηση μέσα στο 2021 θα ξεκινήσει το έργο του αυτοκινητόδρομου»
Χωρίς καμία πλέον αμφιβολία ή επιφύλαξη, η κατασκευή του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πύργου – Πατρών θα ξεκινήσει εντός του 2021. Αυτό διαβεβαίωσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπ. Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης σε πολύωρη τηλεδιάσκεψη που είχε με τον Ηλείο Βουλευτή Ανδρέα Νικολακόπουλο. Ο τελευταίος, πήρε την πρωτοβουλία και ζήτησε την συγκεκριμένη εξ’ αποστάσεως συνάντηση προκειμένου να συζητηθούν σοβαρά θέματα του οδικού δικτύου που αφορούν το Νομό μας, και βεβαίως, να ζητήσει την επίσπευση περαιτέρω των διαδικασιών για την έγκριση του έργου που προαναφέρθηκε και αποτελεί πάντα για τον τόπο και τους κατοίκους του, μείζονα προτεραιότητα. Όπως εκτιμήθηκε, κατά τη διάρκεια της συζήτησης, βρισκόμαστε περισσότερο από ποτέ κοντά στην έναρξη των εργασιών ενώ το προηγούμενο της έγκρισης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την πανομοιότυπη κατασκευή και της οδικής αρτηρίας Ε-65, είναι ήδη ένα ιδιαίτερα θετικό στοιχείο, προκειμένου να συμβεί το ίδιο και με την οδό Πύργου – Πατρών. Στο ίδιο πλαίσιο ξεκαθαρίστηκε ότι δεν υπάρχει ζήτημα απένταξης του έργου από το ΕΣΠΑ όπως κάποιοι υποστήριξαν προσφάτως, κάνοντας ανέξοδη αντιπολιτευτική τακτική. Περιμένουμε κατόπιν τούτου, είπε ο κ. Νικολακόπουλος, να έχουμε εξελίξεις που θα δώσουν τέλος στην μακροχρόνια αναμονή και αγωνία για το θέμα.